Dizzy
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-10 18:32

Hej

Er der nogen der har fundet nogle klip med Dizzy fra Roskilde i år, i en
ordenlig lydkvalitet?
Det skulle have været en episk koncert, men jeg har kun fundet nogle ret
dårlige klip rent lydmæssigt.
Men for pokker hvor er det stort at se og høre 50.000 mennesker synge med på
Silverflame, uanset kvaliteten: http://www.youtube.com/watch?v=EYX8UWUYh6U
Det er musikglæde når den er størst

/Alex

Fra : Jens Hansen

Dato : 12-08-10 17:44

Den 09-08-2010 19:32, Alex Linaa skrev:
> [...]
> dårlige klip rent lydmæssigt.
> Men for pokker hvor er det stort at se og høre 50.000 mennesker synge med på

Nope, men vi skulle spørge DR om de ikke ville sende koncerten på DR HD
ligesom med de gjorde med Slipknot og Pet Shop Boys sidste år. De har
ihvertfald optaget noget (nok det hele) som de vist i deres DR2 Tema om
Roskilde 2010