Fartbøde på 5,9 million.
Fra : Søren Blom

Dato : 10-08-10 23:03

Det må være noget nær rakord, på verdensplan med fartbøde på 5,9 million
kroner, se http://nyhederne.tv2.dk/article/32788361/

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : DK

Dato : 11-08-10 06:16

On Wed, 11 Aug 2010 00:02:46 +0200, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>Det må være noget nær rakord, på verdensplan med fartbøde på 5,9 million
>kroner, se http://nyhederne.tv2.dk/article/32788361/

Jeg er sikker på hovedparten af bøden skyldes at han ikke holdt til
højre efter endt overhaling

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-08-10 08:18

On Wed, 11 Aug 2010 07:15:30 +0200, DK <dk@dk.invalid> wrote:

>Jeg er sikker på hovedparten af bøden skyldes at han ikke holdt til
>højre efter endt overhaling

>--

Det der, det er humor i verdensklasse. )))))))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-08-10 09:52

Den 11-08-2010 09:18, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Det der, det er humor i verdensklasse. )))))))

Jeg syntes nu den er lidt plat. Men vil godt være med til at kalde det
humor i den dyre ende.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 11-08-10 16:50

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg syntes nu den er lidt plat.

MEGET plat, men nok forventelig fra dén kant

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-08-10 19:34

On Wed, 11 Aug 2010 17:49:41 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen

>MEGET plat, men nok forventelig fra dén kant

>--

Du er af og til lidt ømskindet, ikk'?

Især når det gælder restriktioner på den frie fart.

--

Venlig hilksen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 11-08-10 19:42

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Du er af og til lidt ømskindet, ikk'?

Nøh...

> Især når det gælder restriktioner på den frie fart.

Absolut - det ska der ik være :)

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-08-10 12:39

> Det må være noget nær rakord, på verdensplan med fartbøde på 5,9 million
> kroner, se http://nyhederne.tv2.dk/article/32788361/

Bilen koster ca. 1,5 mill kroner (uden danske afgifter), så gubben kan få
hele 4 mangen til for bøden.

Sindsyg bødestørrelse !

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-08-10 19:38

On Wed, 11 Aug 2010 13:38:50 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
>
>Bilen koster ca. 1,5 mill kroner (uden danske afgifter), så gubben kan få
>hele 4 mangen til for bøden.

>--

Tror du at det har indgået i hans overvejelser, før han doserede
gasgivningen. ,-)

>--

>Sindsyg bødestørrelse !

>--

Det er helt sikkert. Jeg tror de er ude på at markere, at de ikke
bryder sig om den slags leg på deres autobahns.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Søren Blom

Dato : 12-08-10 22:26

<folmer@rasmussen.dk> skrev

> Det er helt sikkert. Jeg tror de er ude på at markere, at de ikke
> bryder sig om den slags leg på deres autobahns.

Uanset hvad man mener, så er 290 km/t på en offentlig motorvej lige i
overkanten og i Schewitz har der aldrig været bare noget der ligner fri
hastighed, tværdigmod.
En sjov detalje, er at i Schewitz, der er al bilsport faktisk ulovligt.

Fra : Leo Jensen

Dato : 11-08-10 06:12

On Aug 11, 1:38 pm, "Bjørn J." <mrb...@post.tele.dk> wrote:

> Bilen koster ca. 1,5 mill kroner (uden danske afgifter), så gubben kan få
> hele 4 mangen til for bøden.
>
> Sindsyg bødestørrelse !

Nu har bøden jo ikke noget med køretøjets værdi at gøre. Han kunne nok
have opnået det samme på en brugt MC til 30.000 kr...

MVH Leo

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-08-10 14:11

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Nu har bøden jo ikke noget med køretøjets værdi at gøre. Han kunne nok
>have opnået det samme på en brugt MC til 30.000 kr...

Så kunne han have købt godt 197 brugte MCére for bøden.

Sindsyg bødestørrelse !

PS: Hvor er svenskerne heldige, vi ikke opererer med den størrelse
bøder........

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-08-10 19:39

On Wed, 11 Aug 2010 15:11:15 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Sindsyg bødestørrelse !
>
>PS: Hvor er svenskerne heldige, vi ikke opererer med den størrelse

Nu tror jeg du er inde på noget.

Det er nok med fart som det er med sprit. De kan ikke styre det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 13-08-10 18:05

On Wed, 11 Aug 2010 00:02:46 +0200, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>Det må være noget nær rakord, på verdensplan med fartbøde på 5,9 million
>kroner, se http://nyhederne.tv2.dk/article/32788361/

Og nu blev det så officielt

http://jp.dk/udland/europa/article2150340.ece

Hmmm......gad vide om ikke man kan beherske højrefoden, hvis man
skulle forvilde sig til Schweiz )

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 13-08-10 19:21

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen

> Det må være noget nær rakord, på verdensplan med fartbøde på 5,9 million
> kroner, se http://nyhederne.tv2.dk/article/32788361/

Og den er så blevet stadfæstet - bøden blir på knap 6 mill kr
http://jp.dk/udland/europa/article2150340.ece