De der BMW-chauffører.................alts~
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-08-10 19:57

De er godt nok alternativt begavet de der gutter i deres sorte BMW'er.

Jeg holdt her i eftermiddags i Ågade, og skulle til venstre ad Jagtvej
kommende fra Bispeengbuen. Alt sammen i Kongens København.

Nu er den venstresvingsbane ikke den længste i verden, og der var
kommet 5 personbiler før mig, så yderbanen var i brug.

Uheldigvis var den første der blev "fanget" bag mig min højt elskede
sorte BMW.

Hold da kæft. Han hoppede rundt i møblerne dernede i gulvhøjde af
arrigskab.

Bedre blev det ikke af, at yderbanen ikke blev ryddet første gang der
var grønt. Og dem i 2. vognbane gav ikke ved dørene i dag.

Da der så blev plads til at han kunne komme frem i rækkerne, skete det
selvfølgelig med hornet i bund, og der blev også rødt inden han
passerede Jagtvej.

Hvis jeg ejede BMW, ville jeg fandenhakkeme lave en nøje kontrol på,
hvem som købte bilerne - også brugt.

Det er langtfra første gang man ser den slags med BMW'er, og det mener
jeg faktist ikke at bilfabrikanten kan være ret godt tjent med.

Der findes langt mere sportslige og hurtigere bilmærker end BMW, og
dem kan ejerne godt finde ud af at køre rundt i, uden att hele den
omkringliggende region bliver adviseret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Nordahl

Dato : 09-08-10 20:15

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem kan ejerne godt finde ud af at køre rundt i, uden att hele den
> omkringliggende region bliver adviseret.

Næ, næ.
Så hellere en 2CV, Fiat 500 el. lign.
Har tydeligt set dem ligge forrest. op ad stejle bakker, bjergveje og des
lign.
Alle andre pænt bagved. Hvem fører SÅ løbet. ?

Mvh. Per Nordahl.

Fra : Kent Friis

Dato : 09-08-10 20:21

Den Mon, 09 Aug 2010 20:57:20 +0200 skrev folmer@rasmussen.dk:
> [...]
> passerede Jagtvej.
>
> Hvis jeg ejede BMW, ville jeg fandenhakkeme lave en nøje kontrol på,

Hvem skulle de ellers sælge til? Der er jo ikke andre der vil køre i en
bil med image som Brian-bilen for mænd der har fået råd til en
ordentlig Brian-bil, i stedet for en Golf 2.

> Det er langtfra første gang man ser den slags med BMW'er, og det mener
> jeg faktist ikke at bilfabrikanten kan være ret godt tjent med.

Jeg tror BMWs aktionærer betragter deres image som aldeles
værdifuldt.

> Der findes langt mere sportslige og hurtigere bilmærker end BMW, og
> dem kan ejerne godt finde ud af at køre rundt i, uden att hele den
> omkringliggende region bliver adviseret.

Med en anden pris og et helt andet image.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-10 11:22

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message
> [...]
> dem kan ejerne godt finde ud af at køre rundt i, uden att hele den
> omkringliggende region bliver adviseret.

hehe, ja der findes mærker der er hurtigere end BMW, men listen er nu ikke
så lang. Den 506 hestes M5 jeg sad i skulle kunne langt over 300 (begrænser
var flyttet lidt opad)
Nå men jeg kan se er der er tale om SORTE bmw'er så DET er jo en heeeelt
anden sag end de sølvgrå :P

---
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 14:51

"Tom" <nospam> skrev i meddelelsen

> hehe, ja der findes mærker der er hurtigere end BMW, men listen er nu ikke
> så lang. Den 506 hestes M5 jeg sad i skulle kunne langt over 300
> (begrænser var flyttet lidt opad)

Nu tror jeg at Folmer med "hurtig" mente accelleration. )
Og dér er der masser af andre biler, som er hurtigere - også end en M5'er,
og i samme klasse...

--
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 16:44

> Og dér er der masser af andre biler, som er hurtigere - også end en M5'er,
> og i samme klasse...

Nu ska der jo 7 til mange, så la os lige få nogle stykker !

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 17:24

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Nu ska der jo 7 til mange, så la os lige få nogle stykker !

MB C AMG
MB E AMG
MB CLS AMG
MB S AMG
Audi RS6
Porsche Panamera
Cadillac CTS-V

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 17:26

> Porsche Panamera

Panamera Turbo PDK helt nøjagtig.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 17:34

> MB C AMG
> MB E AMG
> MB CLS AMG
> MB S AMG
> Audi RS6

Nu ved jeg ikke, hva du har anvendt som opslagsværk, men der er ikke mange
AMG'er til samme pris som M5, som iflg. Bilbasen ka accelerere hurtigere fra
0-100 km/t end M5. Vi taler bare om C63 (AMG til under 2 mill, som en M5
ikke engang koster).

Vedr. Audi RS6 koster den langt mere - men hva betyder dét...

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 17:59

> [...]
> fra 0-100 km/t end M5. Vi taler bare om C63 (AMG til under 2 mill, som en

Jeg talte om samme bilklasse...

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 18:05

> [...]

> M5 ikke engang koster).
>
> Vedr. Audi RS6 koster den langt mere - men hva betyder dét...

Så stor er forskellen ikke - når man sammenligner på et "normalt" marked,
som f.eks. det tyske:

M5: ? 94.700,-
MB 212 AMG: ? 105.791,-
RS6: ? 108.400,-

Og så slagtilbuddet:
CTS-V: ? 74.990,-

Og det er standardpriser. Så der er ikke taget højde for, at nogle er bedre
udstyret end andre!
Så den med at en RS6 er LANGT dyrere - det er kun i DK!

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 18:57

> Så den med at en RS6 er LANGT dyrere - det er kun i DK!

Vi taler normalt ud far danske forhold - hér :)

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 19:09

> Vi taler normalt ud far danske forhold - hér :)

Når det passer ind i dit kram - så ja. )

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-08-10 19:32

On Thu, 12 Aug 2010 20:08:43 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

>Når det passer ind i dit kram - så ja. )

>--

Nu tror jeg godt at Mogens kan finde på at blive sur og ikke gide at
lege med os i 14 dage. )

Men så kommer abstinenserne, og så er Mogens tilbage. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 19:58

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Nu tror jeg godt at Mogens kan finde på at blive sur og ikke gide at
> lege med os i 14 dage. )

*LOL*

> Men så kommer abstinenserne, og så er Mogens tilbage. )

Endnu mere *LOL*

Mogens kender mig - og vice versa...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-08-10 20:02

On Thu, 12 Aug 2010 20:57:32 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

Det véd jeg godt. jeg kender ham også, og det er jeg ikke umiddeelbart
ked af.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 20:49

> Det véd jeg godt. jeg kender ham også, og det er jeg ikke umiddeelbart
> ked af.

He he - men jeg ska til Biarritz om en uge - og så er jeg væk i 23 dage.
Glæd jer :)

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-08-10 20:51

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> He he - men jeg ska til Biarritz om en uge - og så er jeg væk i 23 dage.
> Glæd jer :)

Hmmm... er du nu også begyndt at surfe ? ....

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 20:54

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hmmm... er du nu også begyndt at surfe ? ....

He he det er korrekt - at surfers paradise ligger next door to Biarritz i
byen Bidart :)

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-10 21:13

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hmmm... er du nu også begyndt at surfe ? ....

Nææææh nej, han skal ned til "Rip-Curl Festival":
http://www.ripcurl.eu/?aboutmusicfestival

)

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 21:17

> Nææææh nej, han skal ned til "Rip-Curl Festival":
> http://www.ripcurl.eu/?aboutmusicfestival

Hold da helt kæft hvor I ka

Fra : Armand

Dato : 15-08-10 19:52

Mogens (K) skrev:

> [...]
> mill, som en M5 ikke engang koster).
>
> Vedr. Audi RS6 koster den langt mere - men hva betyder dét...

0-100 er da også et latterligt parameter for sammenligning af biler i
dén klasse - Selv en Lotus elise til den halve pris er nærmest overlegen
i dén diciplin :-|

--
Armand.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-08-10 20:35

> 0-100 er da også et latterligt parameter for sammenligning af biler i dén
> klasse - Selv en Lotus elise til den halve pris er nærmest overlegen i dén
> diciplin :-|

Det er muligt, du synes det, men det var nu valget

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-08-10 17:35

Fra : Armand

Dato : 15-08-10 20:02

folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
>
> Det er langtfra første gang man ser den slags med BMW'er, og det mener
> jeg faktist ikke at bilfabrikanten kan være ret godt tjent med.

Hæ! Det er ikke sådan med arketyper
Min helt personlige arketype-erfaring gælder Mercedes:
Under besøg i Berlin har det med tiden slået mig at selv om det i
grunden er sjældent forekommende at der bliver dyttet i trafikken så er
9 ud af 10 biler der bruger hornet Mercedes'er!
Blandt de resterende 10% er BMW Z's ligeledes over-representeret

Personligt er der visse biler jeg overhovedet ikke kunne finde på at
erhverve mig (og jég køber sædvanligvis efter min flade portemonne og
ikke af hjertet) p.g.a. at der f.eks er en os af blød hat eller enlig
mor på vej forbi børnehaven over dem.
En sort BMW er i grunden indenfor samme definition IMO.
Men der er tydeligvis et mersalg i sorte modeller, hvilket BMW sikkert
kun fryder sig over.

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 15-08-10 20:16

KLIP

> [...]
> biler der bruger hornet Mercedes'er!
> Blandt de resterende 10% er BMW Z's ligeledes over-representeret

Jeg har aldrig haft en arketype-bil/billist før, men nu har jeg fået det.

Et skvadderhovede i en bypotte (lille knaldæske ala 206, Kia, Citroen osv.)

De kører som gale og skider på at køre overfor rødt lys...

msv/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-08-10 20:40

> [...]
> osv.)
> De kører som gale og skider på at køre overfor rødt lys...

Matcher de nutidens absolutte topscorer Kbh-taxa'er?
Heldigvis har overgangen til Skoda Superb (50 % af de nye taxa'er er Superb,
fordi den ka købes uden afgift) gjort, at Taxaernes hærgen på gade og
motorvej opleves reduceret, men det var fame også ved at være for meget da !
(der er skrevet en del om dét fænomen i andre fora)

Fra : Bjørn J.

Dato : 15-08-10 22:05

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Matcher de nutidens absolutte topscorer Kbh-taxa'er?

Det ved jeg ikke...jeg bor jo iJylland og her grevskabet er taxaerne ikke
det store problem.

Det er og bliver knaldpotterne og stort set lige meget om en mand eller
kvinde sidder bag rattet.

I går fik jeg nedstirret et kvindfolk (af yngre årgang) som så mig i
bakspejlet lige da hun ville dreje til højre og overfor rødt. (Havde vist
også et barn i stol på bagsædet.....)

Hun smækkede bremserne i.....

Hvis politiet vil tjene en skilling, skal de bare stille sig lunt ved
krydset Horsensvej og Juelsbjergvej.

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-08-10 07:53

On Sun, 15 Aug 2010 23:05:07 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>KLIP

>Det ved jeg ikke...jeg bor jo iJylland og her grevskabet er taxaerne ikke

Lyder sandsynligt. Jeg har i hvert fald hørt at frikørte taxi'er fra
provinsen er i betydeligt højere kurs end dem fra Kjøwwenhavn.

> [...]

>I går fik jeg nedstirret et kvindfolk (af yngre årgang) som så mig i
>bakspejlet lige da hun ville dreje til højre og overfor rødt. (Havde vist

Så går jeg ud fra at du fik et sæt overordendligt onde øjne ud over
hele dig. Det plejer at være reaktionen når man herovre griber en
medtrafikant i noget snavs. Et voldsomt raseri - mærkeligt nok.

>--

>Hvis politiet vil tjene en skilling, skal de bare stille sig lunt ved
>krydset Horsensvej og Juelsbjergvej.

>--

Herovre skal de såmænd bare ud af politistationen, iført blok og pen.
De ville ikke ane hvad de skulle bruge alle de penge til.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-08-10 08:07

On Mon, 16 Aug 2010 08:53:00 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Herovre skal de såmænd bare ud af politistationen, iført blok og pen.
>De ville ikke ane hvad de skulle bruge alle de penge til.

De skal bare have nok blokke med, så de ikke løber tør.

Fly

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 08:08

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> hele dig. Det plejer at være reaktionen når man herovre griber en
> medtrafikant i noget snavs. Et voldsomt raseri - mærkeligt nok.

Faktisk ikke, men nogle meget brødebetyngede blikke (trods det faktum, jeg
kører i en sort BMW..))) ).

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-08-10 08:22

On Mon, 16 Aug 2010 09:08:22 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Faktisk ikke, men nogle meget brødebetyngede blikke (trods det faktum, jeg
>kører i en sort BMW..))) ).

>--

Det gør du da vel ikke?

Hvordan er det kommet så vidt?

Var der ikke nogen mulighed for en lidt mindre belastende farve?

Og så tillægsspørgsmålet:

Har du, når du stiger ned i dette automobil, en fornemmelse af, at
hjernen ganske langsomt siver ud af hovedet, eller er det bare noget
vi andre af uransagelige årsager bilder os ind at den gør hos visse
chauffører af slige automobiler? ))))))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 08:39

> Det gør du da vel ikke?
>
> Hvordan er det kommet så vidt?
>
> Var der ikke nogen mulighed for en lidt mindre belastende farve?

Nope, ikke når det skal en (brugt) firmabil i Danmark..

> [...]
> hjernen ganske langsomt siver ud af hovedet, eller er det bare noget
> vi andre af uransagelige årsager bilder os ind at den gør hos visse

Nu er der flere forskellige Bimmere at vælge imellem lige som med Opel.

Hos Opel havde man også en hjernelæggetilsidepottemodel: Kadett

I dag er producentvalget blevet enormt bredt: Knaldpotte til bykørsel.

Jeg er den glade jer af en morfarbimmer model 535D som nok ender om 10-15 år
som hjernelæggetilsidepottemodel..))

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-08-10 08:59

On Mon, 16 Aug 2010 09:38:51 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

>Nope, ikke når det skal en (brugt) firmabil i Danmark..

>--

Ach so!! )

>--

>Nu er der flere forskellige Bimmere at vælge imellem lige som med Opel.

>--

Naturligvis.

>--

>Hos Opel havde man også en hjernelæggetilsidepottemodel: Kadett

>--

I den forbindelse synes jeg ikke det er uvæsentligt at nævne Ascona.
Dette prægtige automobil, der når det blev T. Hansen-tunet, var det
foretrukne mærke hos unge knøse ansat i landbruget.

>--

>I dag er producentvalget blevet enormt bredt: Knaldpotte til bykørsel.

>--

Det er næsten for meget.

>--

>Jeg er den glade jer af en morfarbimmer model 535D som nok ender om 10-15 år
>som hjernelæggetilsidepottemodel..))

>--

Der tror jeg du tager fejl.

Det er kun 3 dage siden at jeg blev forbikørt af en BMW M5 Cabriolet
med 4 meget unge, meget kortklippede mennesker i. Naturligvis af anden
etnisk herkomst end dansk. Den var oven i købet registreret i DK,
hvilket er noget usædvanligt her i grevskabet.

Jeg kan forestille mig den fnysende foragt de måtte have til overs for
din potte.

Iøvrigt så det ud som om, at der var rigeligt fralæggeplads til at
lægge 4 hjerner til side i M5'eren.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 09:16

> [...]
> Dette prægtige automobil, der når det blev T. Hansen-tunet, var det
> foretrukne mærke hos unge knøse ansat i landbruget.

Måske.

> [...]
> din potte.
>
> Iøvrigt så det ud som om, at der var rigeligt fralæggeplads til at

Ingen regl uden undtagelser.

Der findes mange mennesker af anden etnisk herkomst end dansk, der formår at
drive forretning og dermed tjene penge på ganske lovlig vis.

De var vel ikke iført HA-veste ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 16-08-10 17:20

> [...]

M6

> Der findes mange mennesker af anden etnisk herkomst end dansk, der formår
> at drive forretning og dermed tjene penge på ganske lovlig vis.

Jeg er næsten helt overbevist om, at det er den hvide M6 med fire afgangsrør
og på temmelige nye DK-plader, som drønner lidt omkring i Kbh i disse dage.
Vi så den godt og min kammerat sagde med det samme: "Der kommer en
narko-handler". Han arbejder faget - legalt

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 17:37

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> disse dage. Vi så den godt og min kammerat sagde med det samme: "Der
> kommer en narko-handler". Han arbejder faget - legalt

Ok. for ellers havde den nok været sort..)

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-08-10 18:45

On Mon, 16 Aug 2010 18:20:28 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

> [...]
>Vi så den godt og min kammerat sagde med det samme: "Der kommer en
>narko-handler". Han arbejder faget - legalt

Det kan godt være det er en M6, men hvid var den ikke.

Den her var åben og mellemgrå, og havde ganske rigtigt 4 firkantede
afgangsrør. Jeg så den på Tomsgårdsvej.

Og det er også min opfattelse at der godt kunne være tale om aktører i
en en-gros virksomhed.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 19:43

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> afgangsrør. Jeg så den på Tomsgårdsvej.
>
> Og det er også min opfattelse at der godt kunne være tale om aktører i

Ok. eller 4 lastvognschauffører der havde lånt vognmandens bil i stedet for
at få fuld løn for deres arbejde..

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-08-10 19:59

On Mon, 16 Aug 2010 20:43:20 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Ok. eller 4 lastvognschauffører der havde lånt vognmandens bil i stedet for
>at få fuld løn for deres arbejde..

>--

Det kan jeg ikke forestille mig.

Samtlige vognmænd jeg har kendskab til, har meget travlt med at
forklare de ansatte og hvem der ellers gider høre på, at indtjeningen
i branchen er så ufattelig ringe, at det at have en chauffør ansat,
udelukkende skal ses som humanitært arbejde.

Det sker ikke så sjældent, at når den svada lukkes ud, at den
opmærksomme iagttager kan konstatere at der kommer vand ud af deres
ører. )

Det vil derfor være utænkeligt at nogen vognmand vil være ejer af
ovennævnte bilmodel, idet det ville fratage ham fornøjelsen med
klynkeriet.

Det er mest henne i Jylland jeg har iagttaget ovennævnte fænomen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 16-08-10 20:20

> Det kan jeg ikke forestille mig.

Nope - med en nyvognspris på over 2.5 mill danske kroner er der næppe en
vognmand, som kun finde på at investere i en M6 cab, IMO...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-08-10 20:34

On Mon, 16 Aug 2010 21:19:30 +0200, "Mogens \(K\)"
> [...]

>Nope - med en nyvognspris på over 2.5 mill danske kroner er der næppe en
>vognmand, som kun finde på at investere i en M6 cab, IMO...

Der findes faktisk en, men hans er på franske plader.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 21:04

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der findes faktisk en, men hans er på franske plader.

LOL

mvh/Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-10 13:19

> Faktisk ikke, men nogle meget brødebetyngede blikke (trods det faktum, jeg
> kører i en sort BMW..))) ).

handler firmaet så også med grønt og krydderier? :P

--
Tom

Fra : Bjørn J.

Dato : 16-08-10 14:17

"Tom" <nospam> skrev i en meddelelse

KLIP

> handler firmaet så også med grønt og krydderier? :P

Hvis du vil betale prisen, så handles der med alt..

mvh/Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 16-08-10 17:51

> [...]

> Heldigvis har overgangen til Skoda Superb (50 % af de nye taxa'er er
> Superb, fordi den ka købes uden afgift) gjort, at Taxaernes hærgen på gade

Aaahhhh....!?
Mon dog det drejer sig om 50%. Nu er der jo masser af biler, hvor man
slipper for (ekstra) afgift.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 16-08-10 19:29

> Aaahhhh....!?
> Mon dog det drejer sig om 50%. Nu er der jo masser af biler, hvor man
> slipper for (ekstra) afgift.

Der stod nævnt i avisen, at 50% af alle nye Kbh-taxa'er var Skoda Superb,
fordi indgangsmodellen kan prissættes så lavt, at der ik ska betales afgift.
Det faktum har sat skub i salget...

Fra : Henrik B.

Dato : 16-08-10 20:36

> Der stod nævnt i avisen, at 50% af alle nye Kbh-taxa'er var Skoda Superb,
> fordi indgangsmodellen kan prissættes så lavt, at der ik ska betales
> afgift. Det faktum har sat skub i salget...

Dårlig journalistik imo....

Fra : Henrik B.

Dato : 16-08-10 17:52

> [...]

> osv.)
>
> De kører som gale og skider på at køre overfor rødt lys...

Så skulle du tage en tur til Jyllands hovedstad, hér udføres stuntet af ALLE
typer biler/bilister. Og desværre i STOR stil...