Fartmålere ved indfaldsveje og gennem land~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-08-10 04:37

Hej NG.

Er jeg den eneste som synes at næsten alle de orienterende fartmålere
som er placeret ved indfaldsveje og gennem landsbyer ser defekte ud ?
De har orange kryds henover.
Er det fordi de er blevet ulovlige eller ?

--
Christian

Fra : Dak

Dato : 09-08-10 13:15

Christian B. Andresen skrev:
> [...]
> De har orange kryds henover.
> Er det fordi de er blevet ulovlige eller ?

Kan det skyldes at de måske er ved at ombygge dem til reelle
pengemaskiner? :-/

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 09-08-10 18:07

> Kan det skyldes at de måske er ved at ombygge dem til reelle
> pengemaskiner? :-/

Det tror jeg roligt du kan regne med. Folk er vant til at de er "ufarlige",
så de skal nok få nogle kroner i kassen.

Troels

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-08-10 06:19

On 9 Aug., 14:15, Dak <da...@hotmail.com> wrote:

> Kan det skyldes at de måske er ved at ombygge dem til reelle
> pengemaskiner? :-/

Måske, men jeg tror det nu ikke.

--
Christian

Fra : Mcwm

Dato : 09-08-10 13:46

Den 09-08-2010 12:37, Christian B. Andresen skrev:
> [...]
> De har orange kryds henover.
> Er det fordi de er blevet ulovlige eller ?

Hvilke lovkrav er der til samme fartmålere? Kan de - i modsætning til
politiets - have en fejlmargin på fx 50%?

Venligst
Mcwm

Fra : Kent Friis

Dato : 09-08-10 16:51

Den Mon, 09 Aug 2010 14:45:55 +0200 skrev Mcwm:

> Hvilke lovkrav er der til samme fartmålere? Kan de - i modsætning til
> politiets - have en fejlmargin på fx 50%?

Jeg tror ikke der er nogen krav til dem, de er jo kun til oplysning.

Mine forældre påstår at have passeret en med fejlvisning deroppe
omrking. Og hernede stod der for et par år siden en af de transportable
og blinkede af alle der formastede sig til at køre over 50 km/t hvor
60 km/t er tilladt.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Leif Neland

Dato : 09-08-10 14:02

Hej NG.

>Er jeg den eneste som synes at næsten alle de orienterende fartmålere
>som er placeret ved indfaldsveje og gennem landsbyer ser defekte ud ?

Hvor?

Ikke den eneste af de fartmålere jeg kører forbi er markerede på nogen måde.

Leif

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-08-10 07:09

On 9 Aug., 15:02, "Leif Neland" <l...@neland.dk> wrote:
> "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> skrev i en meddelelsenews:d9183bfb-33b8-4ec8-9e14-de1434dc4497@g33g2000yqc.googlegroups.com...
> Hej NG.

> Hvor?
>
> Ikke den eneste af de fartmålere jeg kører forbi er markerede på nogen måde.

5 ud af 6 jeg så her i formiddags var.

--
Christian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 09-08-10 14:29

Mon, 9 Aug 2010 06:08:44 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
18 linier, i
<b7367b6a-261f-4658-92b1-00a546d1f2b0@d17g2000yqb.googlegroups.com>, :

>5 ud af 6 jeg så her i formiddags var.
Og hvor er det?

Har nu heller ikke set nogen der var markeret.
kun 2 med pose over. (Kalundborg)
De skulle da vidst også først virke 1/9

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-08-10 07:09

On 9 Aug., 14:45, Mcwm <newsFJ...@glostrup.it> wrote:

> Hvilke lovkrav er der til samme fartmålere? Kan de - i modsætning til
> politiets - have en fejlmargin på fx 50%?

Aner det ikke.....

--
Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-08-10 01:20

On 9 Aug., 15:28, Karsten Andersen <jyden_n...@bitmanmail.dk> wrote:
> Mon, 9 Aug 2010 06:08:44 -0700 (PDT), skrev Christian B. Andresen, på
> 18 linier, i
> <b7367b6a-261f-4658-92b1-00a546d1f...@d17g2000yqb.googlegroups.com>, :

> Og hvor er det?

Det var landeveje i Østjylland.