K: Websites og domæner med sider købes
Fra : knut nägele

Dato : 08-08-10 14:41

-Har du et website du ikke bruger mere?
-Har det en PageRank større end 0? (kan tjekkes her: http://www.prchecker..info)
-Vil du tjene lidt på websitet?

Så end en mail til opkoeberen@gmail.com og hør om jeg evt. er
interesseret i at købe det.

-Domænet behøver ikke at være smart.
-Regn ikke med at jeg vil give mange penge for dit website. Det er
mere tænkt som, at du kan få lidt for det, i stedet for at holde op
med at forlænge domæne og webhotel.
-Jeg overtager hostingen af sitet og betalingen af domænet

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-10 22:26

knut nägele skrev:

> -Har du et website du ikke bruger mere?

Nu er det tre gange - nu nærmer vi os vist
grænsen for spam

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Max

Dato : 08-08-10 22:31

Hej Allan

> Nu er det tre gange - nu nærmer vi os vist
> grænsen for spam

Grænsen blev overskredet allerede ved første indlæg.

Klovner der laver den slags indlæg kan man ikke
tage seriøs som samarbejdspartner.

Max

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-10 22:46

Max skrev:

> Grænsen blev overskredet allerede ved første
> indlæg.
>
> Klovner der laver den slags indlæg kan man ikke
> tage seriøs som samarbejdspartner.

Jeg er bare nysgerrig, og derfor jeg spørger ind
til det - det kunne jo være at Knut i virkeligheden
har en fin opbevaringsvirksomhed for gamle
domæner - vi kender bare ikke hensigten endnu.

Jeg har været i disse grupper siden 1998, og
kan ikke mindes at Knut har været aktiv her, så
måske er det bare en enlig svale på taget.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-10 08:27

Allan Vebel skrev:

> Jeg er bare nysgerrig, og derfor jeg spørger ind
> til det - det kunne jo være at Knut i virkeligheden
> har en fin opbevaringsvirksomhed for gamle
> domæner - vi kender bare ikke hensigten endnu.

Og hvorfor ikke? Hvis han driver en velgørende virksomhed, kan
han jo bare fortælle det.

Lad være med at forsvare en spammer.

> Jeg har været i disse grupper siden 1998, og
> kan ikke mindes at Knut har været aktiv her, så
> måske er det bare en enlig svale på taget.

Det meste spam er enlige svaler - sendt til millioner af
mennesker. Den næste enlige svale sendes med en lidt anden
forklaring og under et andet navn.

Snart er ens system fyldt med enlige svaler ...

--
Bertel