E-Mail
webnoob 5265
Anet mail program end Live mail til Win. 7
Fra : Lars Arvø

Dato : 07-08-10 10:02

Hej
Nu da jeg har fået installeret Windows 7, og dermed også Windows Live mail,
må jeg nok sige at live mail er dog det værste jeg nogen sinde har
set/brugt, selv Outlook Express er meget bedre. Findes der et alternativ til
live mail, som evt. ligner Outlook Express, som jeg tidligere har brugt.
Mvh Lars

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-08-10 10:12

Den 07-08-2010 11:01, Lars Arvø skrev:
> [...]
> set/brugt, selv Outlook Express er meget bedre. Findes der et alternativ
> til live mail, som evt. ligner Outlook Express, som jeg tidligere har

Thunderbird kan anbefales.
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-08-10 14:50

Der er også Pegasus Mail http://www.pmail.com/
http://www.filehippo.com/download_pegasus_mail/

og Postbox http://www.postbox-inc.com/

Fra : Lars Arvø

Dato : 07-08-10 14:54

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Der er også Pegasus Mail http://www.pmail.com/
> http://www.filehippo.com/download_pegasus_mail/
>
> og Postbox http://www.postbox-inc.com/

Hej.
Mange tak for info, jeg ser på det.
Mvh Lars

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-08-10 15:16

Den 07-08-2010 15:54, Lars Arvø skrev:

> "Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Hej.
> Mange tak for info, jeg ser på det.
> Mvh Lars

Velbekomme.
Thunderbird kan godt være lidt tricky mht. opsætning af mailkonti,
men du kan læse vejledninger her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-installation.php

Fra : Lars Arvø

Dato : 09-08-10 18:10

> Velbekomme.
> Thunderbird kan godt være lidt tricky mht. opsætning af mailkonti,
> [...]
Du har ret, jeg havde prøvet mig lidt frem ,men det lykkedes ikke helt før
du henviste til kimludvigsen.
Mvh Lars