Aftenens hollandske fund
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-10 21:11

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-08-10 21:27

On 06-08-2010 22:10, Åge Halldorsson wrote:
> Han synger ret godt. Hvad mener i?

Utroligt.

Man kan jo kun være misundelig over, at Holland har så mange "talenter".

Men han kunne godt trænge til at få permanenetet håret, ligesom Hansi har.

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-08-10 21:55

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Man kan jo kun være misundelig over, at Holland har så mange "talenter".
>
> Men han kunne godt trænge til at få permanenetet håret, ligesom Hansi har.
>
> Henning.

Eller ligesom Richard Regnvejr
Det er sgu da den værste gang polka oompha oompha længe.

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-10 14:35

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sgu da den værste gang polka oompha oompha længe.

Ja, sikke en omgang larmende dåsemusik. Man skal jo have høreværn på for at
kunne være i nærheden af det, uden at få høreskader ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-10 08:25

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Men han kunne godt trænge til at få permanenetet håret, ligesom Hansi har.
>
> Henning.

Jamen hvad så med den her hårpragt. Kortklippet og nobelt:
Hollandske John Eeltink, som her vælger sig i ældre gangbesværede
plejehjemsbeboere:
http://www.youtube.com/watch?v=VJwj8l6cNS0&feature=related
Hollandske Rocky Vosse:
http://www.youtube.com/watch?v=FVYdvvA3iKs&feature=related

Spøg til side, hvorfor fannn... synger både unge og gamle sangere i Holland
og Tyskland ganske almindelig musik uden langtrukne skrig. Og publikum er
unge og gamle (mest unge) i en pærevælling.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-10 19:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Men han kunne godt trænge til at få permanenetet håret, ligesom Hansi har.
>
> Henning.

Jamen så lad os da snuppe den tyske vare. Her er Hansi,
hvor han synger Danmarks største hit fra for-sommeren

http://www.youtube.com/watch?v=ueQjySrL2VQ

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-08-10 21:58

meddelelsen news:4c5c6c4b$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Han synger ret godt. Hvad mener i?
>
> RENE SCHUURMAN
> Her er nogle stykker af hans bedste sange
>
> http://www.youtube.com/watch?v=n-NzTWp1iXA&feature=related
>
> http://www.youtube.com/watch?v=oVBoWbW3104&feature=related
>
> http://www.youtube.com/watch?v=hkJq4aKRML4&feature=related
>
> http://www.youtube.com/watch?v=k39F4CtiH6Y&feature=related
>
> Hilsen Åge

Han er ikke værst - men det var da en grusom masse folkepensionister, der
stod og klappede.

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-08-10 22:37

On 06-08-2010 22:57, Eva Schmidt wrote:

> Han er ikke værst - men det var da en grusom masse folkepensionister,
> der stod og klappede.

Hej Eva
Du har ret, han er ikke værst, han Åge anbefalede i en tidligere tråd,
han er værre. Og der står heller ikke nogen, hverken unge eller gamle,
og klapper...
Åh Herre Gud...

http://www.youtube.com/watch?v=nJIE2w7KcXQ&NR=1

Hilsen Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-08-10 11:15

meddelelse news:4c5c6c4b$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Han synger ret godt. Hvad mener i?
>
> RENE SCHUURMAN
> Her er nogle stykker af hans bedste sange

> [...]

Man bliver da ikke ubehageligt til mode ved at høre på ham.
Så han kan nok fint gå an...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-10 19:52

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Man bliver da ikke ubehageligt til mode ved at høre på ham.
> Så han kan nok fint gå an...
>
> M.V.H....Benny..

Ja, det er meget høj musikalsk kvalitet. Det må man nok sige

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-08-10 07:56

meddelelse news:4c5dab5e$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja, det er meget høj musikalsk kvalitet. Det må man nok sige
>
> Hilsen Åge

Altså det skal jeg ikke kunne sige, om det er....
Men som sagt, passende lyttervenligt....
Video'erne kunne jeg snildt undvære.

Men det er vel lige som begrebet " Kvalitetstid "
Alle offentlige personer snakker om det...
Men har alle et tilfælles.... Ingen af dem, aner hvad det er

M.V.H....Benny..