apropos madolinjern
Fra : Henrik

Dato : 06-08-10 03:57

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-08-10 13:37

On Fri, 6 Aug 2010 02:57:27 -0700 (PDT)
Henrik <hallo.derude@gmail.com> wrote:

> så har Politiken denne "test" i avisen
>
> http://politiken.dk/tjek/dagligliv/husholdning/article1028777.ece

spændende at se deres kommentarer og skræmmende at se den måde de
bruger dem på (jfg. billedet hvor de ikke bruger en holder til
grønsagen).

Synd at de ikke har min favorit fra Börmer med.

kim

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 06-08-10 20:10

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

grønsagen).

Synd at de ikke har min favorit fra Börmer med.

Den er nok for billig men jeg gætter på at den ville have slået de fleste af
dem i testen. Den er ihvertfald særdeles skarp!

Steen.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-10 15:07

On Fri, 6 Aug 2010 14:37:26 +0200, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>spændende at se deres kommentarer og skræmmende at se den måde de
>bruger dem på (jfg. billedet hvor de ikke bruger en holder til
>grønsagen).
>
>Synd at de ikke har min favorit fra Börmer med.

Hej

Har du et link til Börmer ?

mvh
agge

Fra : Hauge

Dato : 10-08-10 15:15

agge skrev:
> Har du et link til Börmer ?

Hvis man kikkede tilbage til 19. juli, ville man opdage følgende link:
http://www.boerner-import.dk/

I en tråd med næsten samme emne som dette.

Mvh Hauge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-08-10 16:03

> Har du et link til Börmer ?

Det hjælper, hvis man staver det "Börner":

http://www.boerner-import.dk/

--
Herluf :·)

Fra : Henrik

Dato : 06-08-10 14:32

On 6 Aug., 21:09, "Steen Jakobsen" <in...@post.dk> wrote:
> [...]
>
> Den er nok for billig men jeg gætter på at den ville have slået de fleste af
> dem i testen. Den er ihvertfald særdeles skarp!

Skriv dog til dem - hvis du argumenterer godt for at den burde have
været med, er det set før at de tester igen ---