Yamaha 125: TDR ctr. DT
Fra : Wheeler

Dato : 06-08-01 20:28

Jeg har en test fra TN (1995) heri er modellerne anført med 27 hk.

Men jeg har hørt nogen sige, at de har 31HK??

Hvor køber man dele (kbh) uoriginalt til TDR-en (f.eks en
udstødning/bremsegreb etc.)?

På forhånd tak

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-08-01 07:26

> Jeg har en test fra TN (1995) heri er modellerne anført med 27 hk.

Citat fra http://home2.inet.tele.dk/aspcox/dt-manual/dt125r.htm
.... and is valid for the 3RM2 model (1989-1991, 29PS) which was sold in
Denmark

Så det er der vist ikke enighed om

/Anders

Fra : allan jensen

Dato : 07-08-01 22:16

"Wheeler" <jdb@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udstødning/bremsegreb etc.)?
>
> På forhånd tak
>
> din lokale cross forhandler ligger helt sikkert inde med greb mm. ellers
har lc cross uorginale greb og udstødninger(skaffevare). goetz i tyskland
mener jeg har billigt plastic og bremseklodser. thansen har de billigste
bremselys kontakter.

allan dt125r