Redigeringsv¿rkt¸j til Mac?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 05-08-10 12:17

Jeg bruger normal "Stone's Webwriter" til html-/css-redigering - men har
desv¿rre 'agterudsejlet' min b¿rbare (med softwaren på)! :(

Jeg er dog den lykkelige ejer af en ny iMac, som jeg også gerne vil 'give en
chance'. Er der nogen, der kender et godt, ikke for dyrt, v¿rkt¸j til
redigering - i ret begr¿nset omfang {og på beskedent ambitionsniveau! :)}?

(Jeg har forel¸bigt hentet noget, der hedder 'Taco' (30 dages gratis
afpr¸vning), men det var mest fordi, det 'stod ¸verst på listen' ved Google
s¸gning).

Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-10 12:56

Den 05-08-2010 13:16, Hans Henrik Hansen skrev:

> Jeg er dog den lykkelige ejer af en ny iMac, som jeg også gerne vil 'give en
> chance'. Er der nogen, der kender et godt, ikke for dyrt, værktøj til
> redigering - i ret begrænset omfang {og på beskedent ambitionsniveau! :)}?

KompoZer er gratis:
http://kompozer.net/download.php

En brugerguide kan findes her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Standardoverholdende multimedia på hjemmesiden:

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 05-08-10 21:24

Kim Ludvigsen wrote:
> KompoZer er gratis: