Træ ko
Fra : Morten Strandgaard

Dato : 04-08-10 22:09

Jeg leder efter en ko lavet af træ som jeg kan have til at stå i min have.
Jeg har set dem i en udsendelse med Søren Ryge om store træer og buske, og
på en mark nede ved silkeborg søerne da vi var ude at sejle.
Er der nogle der ved hvor de sælges?

//Morten

Fra : sode

Dato : 05-08-10 09:03

Google Cow parade

Fra : Aksel

Dato : 05-08-10 11:00

> [...]
> Jeg har set dem i en udsendelse med Søren Ryge om store træer og buske, og
> på en mark nede ved silkeborg søerne da vi var ude at sejle.

Kan du ikke bruge en træhest?? ;/) Aksel

Fra : ebbe hansen

Dato : 05-08-10 16:15

On Thu, 5 Aug 2010 11:59:30 +0200, "Aksel" <Aksel@stribnet.dk> wrote:

>"Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Kan du ikke bruge en træhest?? ;/) Aksel

man får ondt i klunkerne
mvh Ebbe

Fra : Armand

Dato : 05-08-10 18:42

Morten Strandgaard skrev:
> [...]
> Jeg har set dem i en udsendelse med Søren Ryge om store træer og buske,
> og på en mark nede ved silkeborg søerne da vi var ude at sejle.

Øhh??

En udskåret profil af dyret eller sådan en mini trojansk hest/ko?

Begge dele må da lige være noget for opfindsomheden og handicrafteren i
huset :-/

--
Armand.

Fra : Morten Strandgaard

Dato : 05-08-10 19:21

"Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDETTE@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg har set dem i en udsendelse med Søren Ryge om store træer og buske, og
> på en mark nede ved silkeborg søerne da vi var ude at sejle.

Hej alle, og tak for de gode komentar.
Cow parade har nogle i fuld størelse men 5000$ er over hvad jeg kan betale.
Det skal være en ko mener øvrigheden, men måske senere kunne jeg måske liste
en hest ind på marken.
Tanken er at jeg finder en ko, som jeg så laver et par kopier af, de består
jo kun at en krop og 2 sæt ben. Ialt 3 stykker plade som så skubbes sammen
til et dyr.

\\ Morten

Fra : Martin Bak

Dato : 06-08-10 09:43

> [...]
> Jeg har set dem i en udsendelse med Søren Ryge om store træer og buske, og
> på en mark nede ved silkeborg søerne da vi var ude at sejle.

Her er billeder af hele bondegården. Så skulle du vel kunne lave lidt selv

http://artiseternal.wordpress.com/category/shadows/

--
Martin
www.martinbak.dk/