Halvtag i kobber
Fra : Pia

Dato : 04-08-10 06:00

Hej,

Vi skal i gang med at lave en overdækket cykelparkering. Tidligere har
jeg set et firma, der annoncerede med plader i kobber til netop den
slags halvtage. Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde noget, der ligner,
dvs. noget til gør-det-selv folk. Er der mon nogen af Jer, der ved
noget om den slags.

Mvh

Pia
www.sprogogweb.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-08-10 13:04

Den 04-08-2010 14:00, Pia skrev:
> [...]
> slags halvtage. Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde noget, der ligner,
> dvs. noget til gør-det-selv folk. Er der mon nogen af Jer, der ved
når vi taler kobbertag, er materialeprisen formodentligt så høj, at jeg
ikke ville betænke mig at ofre en fagmand - =blikkenslager!

finn