Outlook 2003 åbner notesblok og ikke Word
Fra : Martin Ploug

Dato : 04-08-10 05:24

Hej

Hvad gør man når Outlook 2003 under Avanceret redigering af sin
signatur åbner notesblok i stedet for Word?
Jeg har tjekket at HTML og Word er valgt som editor under fanen
Postformat.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-08-10 12:58

Martin Ploug skrev:

> Hvad gør man når Outlook 2003 under Avanceret redigering af sin
> signatur åbner notesblok i stedet for Word?

Hvorfor gør man noget?

Word er et tekstbehandlingsprogram der sætter en mængde skjulte
koder (som alle andre tekstbehandlingsprogrammer) som vil
ødelægge mailens format.

Notesblok sætter ikke andre tegn end dem der kan ses. Sådan et
program kaldes en editor og bruges hvor skjulte koder ville
ødelægge det hele (f.eks. ved programmering).

--
Bertel

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-08-10 06:02

On 4 Aug., 13:58, Bertel Lund Hansen
<splitteminebrams...@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
> program kaldes en editor og bruges hvor skjulte koder ville
> ødelægge det hele (f.eks. ved programmering).

Det er fordi der skal indsættes / tilføjes et logo til signatren.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-08-10 06:04

> [...]
> program kaldes en editor og bruges hvor skjulte koder ville
> ødelægge det hele (f.eks. ved programmering).

Fordi der skal tilføjes et billede til signaturen

Venlig hilsen
Martin