Stor nedtur for Hansi Hinterhüler
Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-08-10 20:34

Højt at flyve, dybt at falde.
Akkeja...for et par måneder siden var han nr. 1 på Top 40 og i denne uge er
han sunket så dybt, at han bliver nødt til at forære sine CD'er væk gratis
med Ude og Hjemme. Men det er selvfølgelig også en måde, at få større
salgstal på

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-10 20:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er han sunket så dybt, at han bliver nødt til at forære sine CD'er væk
> gratis med Ude og Hjemme. Men det er selvfølgelig også en måde, at få

Det er da smart marketing. Det rammer lige midt i målgruppen af husmødre og
pensionister ;)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-08-10 20:52

"Alex Linaa" <www.mosstock.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da smart marketing. Det rammer lige midt i målgruppen af husmødre
> og pensionister ;)

Åh ja slankekure...lægenoveller...hæklet julepynt...kongelige
årgangsplatter...klokkestrenge og Hinterhüler.....jow det passer fint sammen

Fra : Inge

Dato : 04-08-10 15:01

> Åh ja slankekure...lægenoveller...hæklet julepynt...kongelige
> årgangsplatter...klokkestrenge og Hinterhüler.....jow det passer fint
> sammen

Er du fast abonnent siden du ved så meget om hvad der er i bladet?

mvh
Inge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-08-10 15:04

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Er du fast abonnent siden du ved så meget om hvad der er i bladet?
>
> mvh
> Inge

UPS! - den slog hårdt på Krutte. Det var under bæltestedet. Hehe
Nå Krutteberg, hvad står der ellers i ugens Derude og Herhjemme.

Hilsen Åge

Fra : kjaer

Dato : 04-08-10 20:25

Inge wrote:

> Er du fast abonnent siden du ved så meget om hvad der er i bladet?
>
> mvh
> Inge

Han går til tandlægen hver uge og så kan han lige så godt læse den, når den
ligger der i venteværelset

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-08-10 20:37

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Han går til tandlægen hver uge og så kan han lige så godt læse den, når
> den ligger der i venteværelset

Tandlægen? - Jeg vidste det. Han er til Kandis

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 02:20

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er du fast abonnent siden du ved så meget om hvad der er i bladet?
>
> mvh
> Inge

Narh...sidste gang og forrige gang jeg så det, var det stort set sådan

Fra : Holst

Dato : 03-08-10 20:52

Allan Krautwald wrote:

> [...]
> han sunket så dybt, at han bliver nødt til at forære sine CD'er væk gratis
> med Ude og Hjemme. Men det er selvfølgelig også en måde, at få større

Prince gjorde jo noget lignende for et par år siden. Der røg vist et par
millioner kopier af sted med Daily Mirror, hvis jeg ellers husker korrekt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-10 12:06

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Prince gjorde jo noget lignende for et par år siden. Der røg vist et par
> millioner kopier af sted med Daily Mirror, hvis jeg ellers husker korrekt.

Som sagt, smart markedsføring lige midt i målgruppen, for at holde en gryde
i kog lidt længere, der er ved at blive lunken.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-08-10 22:37

> [...]
> er han sunket så dybt, at han bliver nødt til at forære sine CD'er væk
> gratis med Ude og Hjemme. Men det er selvfølgelig også en måde, at få

Den store nedtur, som nemt kan risikere, at være usædvanligt godt betalt...
Den slags er vel mest et gimmick fra bladets side, hvis eksistens jeg
formoder Hansi Hinterseer næppe kender til.... Så dybt at falde, eller flyve
højt endnu engang, på noget som allerede har gået sin sejrsgang... Var den
død, var den næppe et scoop for bladet, der så i givet fald, ville skyde sig
selv i foden.... Kim Larsen, blev da ikke ligefrem upopulær, da det var Midt
om natten, der fulgte med bladet... Vel ?..

Hvor meget får kunstnerne, for at TDC - NIMB og hvad de nu hedder alle
sammen, må lægge deres musik til rådighed for deres kunder ????... Er det så
også en falliterklæring ???...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-08-10 00:00

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

Skrev en hel masse:

Hvad rammer dig?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-08-10 14:32

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>
> Skrev en hel masse:
>
> Hvad rammer dig?

Den var svær for Krutte at give igen på, hehe
Nej salgstal er salgstal. Denne gang var det et ugeblad som købte over
100.000 Hansi-cd-er. Det tæller vel lige så meget på salgslisten som hvis
det var 100.000 enkeltpersoner der havde købt dem.
Det ville vel også tælle på salgslisten hvis jeg tømte min bankkonto og
købte 50.000 Hansi-cd-er.
HANSI NR. 1 IGEN

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 02:21

meddelelse news:4c596bc5$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Den var svær for Krutte at give igen på, hehe

Overhovedet ikke...men Benny tåger løs som sædvanligt, totalt uden
sammenhæng.

Fra : Hauge

Dato : 05-08-10 14:22

Allan Krautwald skrev:
> ..men Benny tåger løs som sædvanligt, totalt uden
> sammenhæng.

Sjovt nok, alle du ikke er enige med, tåger rundt.. Utroligt at du ikke
er blevet til mere end du er, når du er så perfekt.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 15:31

> Sjovt nok, alle du ikke er enige med, tåger rundt.. Utroligt at du ikke er
> blevet til mere end du er, når du er så perfekt.
>
> /Hauge

Ja vi kan jo ikke alle være den perfekte verdensmand med stor og
uigennemtrængelig begavelse ligesom vores allesammens Hauge.
Det er en stor ære for os alle, når Hauge stiger ned fra sit podium for
udøse sine genialiteter over den undrende hob.

Fra : Hauge

Dato : 05-08-10 16:41

Allan Krautwald skrev:
> [...]
> Det er en stor ære for os alle, når Hauge stiger ned fra sit podium for
> udøse sine genialiteter over den undrende hob.

Endnu engang beviser du hvor dum du er, er du på druk igen? Eller er du
gået på noget kraftigere? Noget må der være galt i dit dumme hovede.
Men hvad kan man forvente af en afdanket radiovært, der tydeligvis ikke
kan bruges mere?!.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-10 16:43

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> gået på noget kraftigere? Noget må der være galt i dit dumme hovede.
> Men hvad kan man forvente af en afdanket radiovært, der tydeligvis ikke

Hallo hallo - Han kan da sagtens bruges til at stikke folk en plade. F.eks.
om Rolling Oldefars kollosale udbredelse i hans dagligstues pladereol.

Fra : Hauge

Dato : 05-08-10 16:59

Åge Halldorsson skrev:
> Hallo hallo - Han kan da sagtens bruges til at stikke folk en plade.
> F.eks. om Rolling Oldefars kollosale udbredelse i hans dagligstues
> pladereol.

Ja så kan han sidde ved siden af Hans Otto og spille.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-10 17:33

> Ja så kan han sidde ved siden af Hans Otto og spille.
>
> /Hauge

Hans Otto - øhhh Gaaaaaabbbbb.... undskyld jeg
faldt i søvn. Det må de gerne for mind skyld, det har jeg intet imod.
Sendetidsforslag: Mandag-søndag kl. 01-05 på en eller anden dab-kanal

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 18:40

> Endnu engang beviser du hvor dum du er, er du på druk igen? Eller er du
> gået på noget kraftigere? Noget må der være galt i dit dumme hovede.

Det er typisk for dig, at du lukker lort ud, når der ingen argumenter er.
Der er fint sted i nærheden af kysten i Århus, hvor du kan søge behandling.

Fra : Hauge

Dato : 05-08-10 19:12

Allan Krautwald skrev:
> Det er typisk for dig, at du lukker lort ud, når der ingen argumenter er.

Nåda, prøv at læse dine egne indlæg.

> Der er fint sted i nærheden af kysten i Århus, hvor du kan søge behandling.

Ok, er du blevet lukket ud?

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 19:40

> Ok, er du blevet lukket ud?
>
> /Hauge

Næeh...der er ikke plads til os begge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-10 21:36

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh...der er ikke plads til os begge

NÅ! - jamen vil du blive der i al fremtid ? -Det var lang tid.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-08-10 04:52

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>
> Skrev en hel masse:
>
> Hvad rammer dig?

Egentligt ikke noget, andet end din sædvanlige måde, at gøre alting negativt
på... Til gengæld, har du ikke med et eneste ord, udtrykt din forundring
over.... At Rockens talenter nu skal støttes, via noget, nogen vil kalde
kunst... På Øldåserne... Er det så et tegn på, at det også er gået slemt
tilbage for rocken ?? Eller hvordan vil du udtrykke det ???? Er rock, ved at
gå i opløsning ?

M.V.H....Benny

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 09:14

> Egentligt ikke noget, andet end din sædvanlige måde, at gøre alting
> negativt på...

For fanden...kan du ikke kende forskel på skidt og kanel. Det var et
overdrevet humoristisk indlæg, som ikke skulle tages alvorligt.
Tag dig et humor og ironi kursus for begyndere.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-08-10 10:10

> [...]
> overdrevet humoristisk indlæg, som ikke skulle tages alvorligt.
> Tag dig et humor og ironi kursus for begyndere.

Tja, indrømmet, det forekommer mig, at din humor har en vis
lighed med en herre, hvad pokker var det nu han hed....

Nå jo.... Akmed Akkari....

Der var dødstrusler osv jo også bare ment i spøg ))

Og det at sætte mellemøsten i brand, måske en lille fejl.

Så du har sikkert ret, jeg har ingen humoristisk sans.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-10 14:22

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
> gået slemt tilbage for rocken ?? Eller hvordan vil du udtrykke det ???? Er

hehe gnæk. Er alle rockgrupper ikke døde nu? - Mener at Rolling Oldefar
stopper.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 15:32

meddelelse news:4c5abaef$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> hehe gnæk.

Sidder der noget fast i halsen på dig?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-10 16:25

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4c5abaef$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sidder der noget fast i halsen på dig?

Nej det gør der ikke, det må være eftervirkningerne af en træls influenza.
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://wiki.injuryboard.com/uploadedimages/injuryboardcom_content/overviews/influenza%2520image(1).jpg&imgrefurl=http://wiki.injuryboard.com/topic/influenza-overview.aspx&usg=__H1MKWflKK3mifyMyQrxUPxf4RFU=&h=345&w=497&sz=49&hl=da&start=16&tbnid=lGersYYxCZKxdM:&tbnh=104&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dinfluenza%26hl%3Dda%26biw%3D991%26bih%3D518%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=341&ei=vtdaTL69F8eQON3DudcN&oei=s9daTOWSJsmfOJqT4akP&esq=2&page=2&ndsp=15&ved=1t:429,r:14,s:16&tx=64&ty=42Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 18:41

meddelelse news:4c5ad7e4$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej det gør der ikke, det må være eftervirkningerne af en træls influenza.

Hva' dælen Åge, du har forandret dig til det bedre

Fra : Hauge

Dato : 05-08-10 19:12

Allan Krautwald skrev:
> Hva' dælen Åge, du har forandret dig til det bedre

Ja der har du jo noget at lære.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-08-10 19:40

> Ja der har du jo noget at lære.
>
> /Hauge

Skal du have et spejl i julegave?

Fra : Jensen

Dato : 05-08-10 07:46

On 4 Aug., 15:31, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

> Det ville vel også tælle på salgslisten hvis jeg tømte min bankkonto og
> købte 50.000 Hansi-cd-er.

Hvor fanden kan du købe 50.000 Hansi-CD'er til 19,27 kr.?

Fra : Ralph

Dato : 05-08-10 16:10

"Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i en meddelelse
Hvor fanden kan du købe 50.000 Hansi-CD'er til 19,27 kr.?

I DBA/Statoil/Q8/LåsbySvendsen om 14 dage. Sidstnævnte giver et hus med i
købet.

--
Ralph