Musikvideo
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-08-10 19:12

Hej

Jeg søger en musikvideo, som jeg så for nogle måneder siden.
Jeg kan desværre ikke give ret meget at gå efter, da jeg ikke
kan huske kunstnernavnet eller titlen på nummeret.
Måske er titlen noget med et navn på en kvinde.

Jeg kan bare huske, at det er en kvinde der synger på engelsk.
Videoen er i sort / hvid og foregår ude i en ørken, og der er
noget med en lidt gammeldags bil.

Hmm, jeg ved ikke, om nogen bliver klogere af det.

/Martin

Fra : Nederbasse

Dato : 05-08-10 06:41

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget med en lidt gammeldags bil.
>
> Hmm, jeg ved ikke, om nogen bliver klogere af det.

Ørken
Pige
Engelsk
Gammel bil

Det kunne være denne: http://www.youtube.com/watch?v=AOPkoNZf4gw

Lars

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-08-10 21:45

Den 05-08-2010 07:41, Nederbasse skrev:
> "Martin Ploug"<mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hej Lars

Mange tak!
Det er vist lige vist lige præcis denne.
Godt spottet

Venlig hilsen
Martin