Svejse skærmkanter, wee!
Fra : rrrlasse

Dato : 03-08-10 11:44

Efter en del år uden bil (argh) er jeg vendt tilbage til dk.fritid.bil
og ville bare dele en total successoplevelse:

http://www.facebook.com/album.php?aid=71153&id=1442018051&l=7bf2b4c72d

Lidt grimme svejsninger, da det var min kammerats første forsøg. Og
slibningen til sidst kunne godt være gjort lidt bedre med en
slibeklods

Fra : Leo Jensen

Dato : 03-08-10 12:15

On 3 Aug., 19:44, rrrlasse <l...@quicklz.com> wrote:
> [...]
>
> Lidt grimme svejsninger, da det var min kammerats første forsøg. Og
> slibningen til sidst kunne godt være gjort lidt bedre med en

Fedt med lidt gå-på mod. Det virker, det kan synes og det kan holde
lige så længe som resten af bilen.

Leo

Fra : Lars Arup

Dato : 03-08-10 23:58

Hvad med den inderste skærm (plade), ender den blot blindt ell bliver den
også svejset til den nye skærmkant ?

MVH Lars Arup

Fra : rrrlasse

Dato : 04-08-10 16:47

> Hvad med den inderste skærm (plade), ender den blot blindt ell bliver den
> også svejset til den nye skærmkant ?

Den er svejset med (dog kun i få svejseklatter, som fik lov til at
blive større end de øvrige) ved at alle 3 plader blev holdt sammen af
en skruetvinge. Det er jo vigtigt pg.a. selvbærende karosseri, hvilket
også er grunden til, at forskærme gerne må være gennemtæret ved syn,
men ikke bagskærme.