"Snyd nummerpladetyven" - "Snyd dig selv"?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 03-08-10 09:25

http://www.fdm.dk/video/saadan-snyder-du-nummerpladetyven

Hvor meget sikkerhed er der lige i at lime den fast? En nummerpladetyv river
da bare rammen med, og bruger rudelim til at montere ramme og plade på den
bil, han nu vil benytte pladen på... Øh.

Troels

Fra : Leo Jensen

Dato : 03-08-10 02:33

On Aug 3, 10:24 am, "Troels [around 9000]" <denne.fj...@computer.dk>
wrote:
> [...]
> da bare rammen med, og bruger rudelim til at montere ramme og plade på den
> bil, han nu vil benytte pladen på... Øh.

Ja, eller også går han til næste bil, hvor han bare kan vippe et par
klips. Det er formentlig ikke sådan at han har forelsket sig i en
bestemt nummerplade, selv om den selvfølgelig skal være ny nok til at
kunne passe på den bil der skal modtage pladen. Mine JP-plader fra
1981 på 2CV'en er f.eks. nok i lav kurs. Og i øvrigt er de skruet fast
i den kraftige karroseriplade...

Leo

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-08-10 10:11

Efter mange tanker skrev Leo Jensen:
> [...]
> kunne passe på den bil der skal modtage pladen. Mine JP-plader fra
> 1981 på 2CV'en er f.eks. nok i lav kurs. Og i øvrigt er de skruet fast

Nu siger du 2CV og KRAFTIG karroseriplade. Hvordan hænger det lige
sammen ???

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Leo Jensen

Dato : 03-08-10 04:18

On Aug 3, 11:11 am, Andersen [3650] <FJERNander...@FJERNnospam.dk>
wrote:
> Efter mange tanker skrev Leo Jensen:> Ja, eller også går han til næste bil, hvor han bare kan vippe et par
>
> Nu siger du 2CV og KRAFTIG karroseriplade. Hvordan hænger det lige
> sammen ???

Karossen er da 0.4mm og lidt tykkere der hvor pladerne ikke bare skal
være vind- og vandtætte. I chassisrammen er godstykkelsen skam helt
oppe på 1 mm !!!!
Men ok, der hvor pladerne skrues fast er vi i 0.4-afdelingen. Stadig
betydeligt stærkere end selv kraftigt stof !!!

Leo

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-08-10 16:27

Leo Jensen skrev:

> [...]
> Men ok, der hvor pladerne skrues fast er vi i 0.4-afdelingen. Stadig
> betydeligt stærkere end selv kraftigt stof !!!

Hvis vi nu tager det gamle imprægneret lærred som man beklædte gamle
flyvemaskineskrog og vinger af, så er det lige før jeg tror du kommer
til kort med din 2CV

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 03-08-10 20:13

Leo Jensen wrote:

> [...]
> bestemt nummerplade, selv om den selvfølgelig skal være ny nok til at
> kunne passe på den bil der skal modtage pladen.

Men inden han går videre kunne han vel godt finde på at kvittere for den
fastsiddende nummerplade med en omgang hærværk som tak for
opmærksomheden. akja..

/Lars