Manual til tørretumbler
Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-08-10 12:48

Hej
Jeg har en ecoline ex 6.5 tumbler der ikke vil køre
fordi den siger vandbeholderen er fuld, det er den
bare ikke.
Er der nogen forslag til hvad jeg gør, eller er der
en der kan henvise til en manual til den ?
På forhånd tak

Vh
Tommy

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-08-10 18:27

Tommy Hansen sendte dette med sin computer:
> [...]
> bare ikke.
> Er der nogen forslag til hvad jeg gør, eller er der
> en der kan henvise til en manual til den ?

Der må være en fejl på den føler der siger at beholderen er fyldt.
Hvor gammel er maskinen??
Hvis du kan finde føleren kan du jo prøve at pille den fra og se
om det gør at den kan køre (eller kortslutte den alt efter om det
er en NO eller NC kontakt der sidder i føleren).

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-08-10 22:41

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk>

> [...]
> om det gør at den kan køre (eller kortslutte den alt efter om det
> er en NO eller NC kontakt der sidder i føleren).

Den er lige over 2 år gammel. Dit forslag lyder fornuftigt, jeg vil bare
gerne ha en tegning at arbejde efter, har ikke haft en tørretumbler åbnet
før

Vh
Tommy

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-08-10 23:15

Tommy Hansen skrev den 02-08-2010:
> Den er lige over 2 år gammel. Dit forslag lyder fornuftigt, jeg vil bare
> gerne ha en tegning at arbejde efter, har ikke haft en tørretumbler åbnet
> før

Der er ikke meget i en tørretumbler. Du ved hvor vanddunken sidder,
så er det bare af med yderskallen og se hvad der sidder omkring
der hvor dunken er. Kunne forstå med en VM eller en Opper, men et TT
vil jeg mene at alle med lidt teknisk/elektrisk snilde, kunne finde
rundt i
På med vanten.