Andet multimedie
bentjuul 3670
Capture fra RealPlayer
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 06-08-01 19:41

Hvordan laver jeg et stillbillede capture af noget der vises i RealPlayer (i pause) ?

Jeg har forsøgt med PSP og IrfanView, men med begge vises kun en
sort baggrund. ALT-PrtScrn giver samme resultat.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Thomas

Dato : 06-08-01 20:05

> Hvordan laver jeg et stillbillede capture af noget der vises i RealPlayer
(i pause) ?

Sakset fra en NG:

"View Menu -> Preferences... -> Performance Tab -> Video Card
Compatibility ->
Make sure that the "Use optimized video display" is NOT ticked.
Now hit that big juicey print scrn button."

Jeg har ikke selv prøvet det, så der er ingen garantier.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 06-08-01 20:18

Hej Thomas

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse news:9kmpia$b2t$1@news.cybercity.dk...
> (i pause) ?
>
> Make sure that the "Use optimized video display" is NOT ticked.
> Now hit that big juicey print scrn button."
>
> Jeg har ikke selv prøvet det, så der er ingen garantier.

Det virkede, mange tak.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk