Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotojournalisternes død
Fra : Soeren Friberg

Dato : 02-08-10 19:19

Mens jeg sidder og dyrker Kenneth Kobré s klassiker, er jeg desværre
bange for, at Neil Burgess, grundlæggeren af Magnum, har ret i sit
indlæg her:

http://www.epuk.org/Opinion/961/for-gods-sake-somebody-call-it

Den sidste uge i agurkesæsonen kender platheden ingen grænser.
Politikere kæmper om sidstepladsen, men ikke meget journalistik og slet
ikke photojournalistik. Selvfølgelig skal Neil Burgess have den
opfattelse, når kan nu bestyrer et billedbyru, men noget ret har han jo
nok.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Allan

Dato : 03-08-10 13:03

Den 02-08-2010 20:18, Soeren Friberg skrev:
> [...]
> ikke photojournalistik. Selvfølgelig skal Neil Burgess have den
> opfattelse, når kan nu bestyrer et billedbyru, men noget ret har han jo

Det er en masse i den journalistiske verden for tiden:

http://favrskov.lokalavisen.dk/bliv-borgerjournalist/20100615/artikler/706159761

Gad nok vide, når bunden er nået?

Aben