Holdbarhed af ældre amrikaner ?
Fra : oz3bto

Dato : 02-08-10 20:10

Har lidt kik på et par ældre amrikaner biler fra start og midt 90er bla
astro van og blazer både med V6 og V8 motore hovedsageligt benzin motore

De har alle kørt over 200.000km men under 350.000km

Burde der ikke være mange km i dem endnu ?

Rust er ikke et problem

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-08-10 20:23

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> motore
>
> De har alle kørt over 200.000km men under 350.000km
>
> Burde der ikke være mange km i dem endnu ?

Jo, de er meget stærke i motorerne, der hvor du skal være opmærksom er ved
gearkasse (TH700-R4) og så bagtøjet.
Specielt start 90'er Astro'er er møgbillige for tiden.
Prøv evt. at lave et indlæg i forum på www.smallblock.dk - der er også nogle
stykker til salg.....
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : oz3bto

Dato : 02-08-10 20:42

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gearkasse (TH700-R4) og så bagtøjet.
> Specielt start 90'er Astro'er er møgbillige for tiden.

Nu er det norsk bil jeg leder efter og næsten alt med en benzin slugende V
motor er røv billigt heroppe men vil da lige tjekke smallblock måske de
kan nævne et par modeller jeg selv har overset.. Kikker hovedsageligt efter
biler med 4wd

Har også kik på nogen med detroit diesel V8 6,2... Er helt vild med lyden