..... i skuret
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-10 20:56

Gud Fader i skuret

......hvor disse dansktopsangere lader sig lokke af fed kapital til at synge
noget som de slet ikke står for.
Jeg tænker på Richard Røvfuld. Kisser og Søren og Keld og Hilda. De tænker
at det her er den eneste mulighed vi
har for at komme på tv, så vi synger det som de kræver at vi skal synge, i
dette indsamlingsshow. Ikke megen selvrespekt der.
Vor Herre til hest. - For at gøre sig selv helt til grin synger de sammen
med et par stykker som intet har med dansktop at gøre.
Der synges at de er vilde med dansktop, men de synger det i en sang som
intet har med dansktop at gøre.
Tsk. tsk.

PS: Var det ikke Keld Heick som ellers klagede meget over at DR ikke
spillede dansktop. Skulle man have respekt for manden,
skulle han have sagt: "Nej, jeg vil ikke synge jeres tæppebank, bare for at
komme på tv. I kan give mig en dansktopsang i stedet"
Se, så ville man respektere ham.

http://www.youtube.com/watch?v=nAQQsaGJofM&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-10 21:05

meddelelsen news:4c55d15a$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Se, så ville man respektere ham.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=nAQQsaGJofM&feature=related

Men det gælder også de andre afdankede dansktopsangere, hvis tid forlængst
er udspillet. Her kunne de lige komme på tv, så skidt med alt hvad vi står
for.

Hilsen Åge

Nu bliver vi sgu nøædt til at få noget dansktop fra nutidens generation, i
stedet for de afdankede musikeres selv-ydmygelse

LOUISE. http://www.youtube.com/watch?v=qaFXoouHFOA&feature=player_embedded

KIM OG HALLO http://www.youtube.com/watch?v=zqM8meDg0V0

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-10 21:07

meddelelsen news:4c55d377$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Lige den her også: http://www.youtube.com/watch?v=A9eEwVN__80&NR=1

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-08-10 21:43

meddelelse news:4c55d15a$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Gud Fader i skuret
>
> .....hvor disse dansktopsangere lader sig lokke af fed kapital til at
> synge noget som de slet ikke står for.

Næeh det duer de heller ikke til.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-10 15:11

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4c55d15a$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Næeh det duer de heller ikke til.

............enig og hvorfan fan.... stiller de såop til sådan noget. Det er
da utroligt.
Og oveni det synger de kvalmende oversentimental dansktop i "jeg esker
dig over alt i verden-stilen".
Det er snart værre end pop og rock.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-10 15:28

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Næeh det duer de heller ikke til.

Enig! - og det leder tanken hen til hvordan RIGTIG dansktop skal lyde. Det
bliver vi liiiiiige nødt til at nupse et par eksemler på:

http://www.youtube.com/watch?v=yh9-JxYqSNg

http://www.youtube.com/watch?v=mqEOjdhQkUg

Lad os slippe for det der sentimental-pladder-dansktop. Sån var gammel
dansktop slet ikke. Der var altid fest og godaw i det.

Hilsen Åge