Fragilite
Fra : Ole Pedersen

Dato : 01-08-10 14:50

Jeg skal til arbejdspladsen kreere em større mængde fragilite. Og mit
spørgsmål er om det er muligt at bage marengsen i varmluftovn eller vil det
skvatte helt sammen. Det vil jo spare lidt tid hvis jeg kan bage flere
"etager" på en gang.

på forhånd tak
Ole

Fra : Kallehave

Dato : 01-08-10 15:57

"Ole Pedersen" <olepedersen@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> det skvatte helt sammen. Det vil jo spare lidt tid hvis jeg kan bage flere

Det anbefales ikke at bage kager med bagepulver i en varmluftsovn, da de
bliver ujævnt bagt og ofte skæve.

/Kallehave

Fra : Ole Pedersen

Dato : 01-08-10 16:04

"Kallehave" <nejtak@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Pedersen" <olepedersen@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Det anbefales ikke at bage kager med bagepulver i en varmluftsovn, da de
> bliver ujævnt bagt og ofte skæve.
>
> /Kallehave
Jeg laver fragilite som marengs, så den er uden bagepulver, men kan da
muligvis også blive bagt ujævnt.