filtervæv til emhætte i metermål
Fra : Armand

Dato : 01-08-10 23:29

Til vores emhætte har jeg længe nydt godt af en kort rulle filtervæv jeg
kom til ved lejlighed men nu er den for længst væk og den sidste rest i
emhætten trænger til udskiftning.
Ud fra succesen med filter i metervis tænker jeg at det alt andet lige
må ære billigere end at købe felter i hvidevareforretningerne - Men hvor?
Nogen som er faldet over sådanne ruller et sted i handels-universet??

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-08-10 05:40

Følgende er skrevet af Armand:
> [...]
> billigere end at købe felter i hvidevareforretningerne - Men hvor?
> Nogen som er faldet over sådanne ruller et sted i handels-universet??

Vi bruger noget lignende til luftfiltre på arbejde til 4 Trumpf
laserskærere; der er tale om ruller på måske en meters bredde.

Hvad med at smide dit filter i opvaskemaskinen?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 02-08-10 09:29

Armand wrote:
> [...]
> må ære billigere end at købe felter i hvidevareforretningerne - Men
> hvor? Nogen som er faldet over sådanne ruller et sted i

undrer mig over at du ikke smider det i opvaske eller vaskemaskinen...
det må da være vaskbart...

er godtnok ikke helt det samme, men filtre til Genvex kan da vaskes i
vaskemaskinen...

Rasmus