Folk blæser på sikkerheden...
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 01-08-10 08:58

http://fpn.dk/motor/bil/article2138190.ece
30.000 ulovlige biler på danske veje!
30.000 bilejere ignorerede sidste år indkaldelsen til syn og kørte videre,
som de plejer.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-08-10 09:22

On Sun, 1 Aug 2010 09:58:19 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

> [...]
>30.000 ulovlige biler på danske veje!
>30.000 bilejere ignorerede sidste år indkaldelsen til syn og kørte videre,

Det er vel forventeligt i en nation af perlegrusmekanikere og
tuskhandlere iført trailer på krogen.

Se bare indlæggene her i dette forum.

Mange indlæg handler om at folk skal have udført en rep. på bilen. Det
fremgår ALTID, at det skal være billigt. Om det er fagligt korrekt
udført er ikke så interessant.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Friis

Dato : 01-08-10 12:19

Den Sun, 01 Aug 2010 10:22:29 +0200 skrev folmer@rasmussen.dk:

> [...]
>
> Mange indlæg handler om at folk skal have udført en rep. på bilen. Det
> fremgår ALTID, at det skal være billigt. Om det er fagligt korrekt

Det viser ikke det rigtige billede. Selvfølgelig er det dem der vil have
det billigst muligt der spørger hvor man kan få det lavest billigt, og
dem der vil gøre det selv der spørger hvordan man gør. De der bare kører
ind til den autoriserede forhandler har ikke rigtig noget at spørge om.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Kent Nielsen

Dato : 01-08-10 09:41

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> 30.000 bilejere ignorerede sidste år indkaldelsen til syn og kørte videre,

Nu kommer bødeblokken frem:
http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2010/08/01/070016.htm

Kent Nielsen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 01-08-10 12:53

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i meddelelsen

> Nu kommer bødeblokken frem:
> http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2010/08/01/070016.htm

Som der står i linket svinger det meget fra distrikt til distrikt.
Og lige nu har de jo andet at gøre -> de er ude at noterer folk, som ligger
for længe i venstre vognbane på motorvejen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 01-08-10 17:17

> Som der står i linket svinger det meget fra distrikt til distrikt.
> Og lige nu har de jo andet at gøre -> de er ude at noterer folk, som
> ligger for længe i venstre vognbane på motorvejen

Som jeg læser det/ hørte det i radioen, er der nu ikke tale om at de skal
"fange" de formastelige, der er vist bare tale om at sende et bødeforlæg til
ejeren af køretøjet der ikke er godkendt inden for fristen.
(Den praksis er tidligere ført i esbjerg, den stoppede vist da en bestemt
politimand, omtalt i artiklen fra 2004 her, gik på pension
http://www.tvsyd.dk/artikel/24038:Esbjerg-Politi-irriteret-over-sloeseri-med-bilsyn )

Jeg havde en del kunder der kom til syn som var noget fortørnede over at
have fået et bødeforlæg med posten.

Kent Nielsen

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-08-10 18:02

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> "Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nu kommer bødeblokken frem:
> http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2010/08/01/070016.htm

Kan de ikke blot som Helle-pigen påstå, de har været sjuskede ?

Det er sgu da krisemanagement på højt plan..

mvh/Bjørn J.

Fra : KASO

Dato : 01-08-10 09:59

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> http://fpn.dk/motor/bil/article2138190.ece
> 30.000 ulovlige biler på danske veje!
> 30.000 bilejere ignorerede sidste år indkaldelsen til syn og kørte videre,
> som de plejer.

Se blot, hvor mange indlæg der er herinde om, hvor lang tid der går før
pladerne bliver klippet, hvis man udebliver....

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-08-10 10:04

On Sun, 1 Aug 2010 10:58:53 +0200, "KASO" <SUK@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>
>Se blot, hvor mange indlæg der er herinde om, hvor lang tid der går før
>pladerne bliver klippet, hvis man udebliver....

Nemlig.

--

Venlig hilsen
Folmer