Tårepersere?
Fra : Michel

Dato : 30-07-10 12:39

Hej,

Jeg er desværre meget påvirkelig af musik. Tårerne flyder, hvis det er smukt
eller trist, hvilket kan være pinligt, hvis der er andre i nærheden :´-)

Her er et par bud på sange, der kan få gang i øjenkanalerne. Har I andre?
Jeg har købt en stor flaske appolinaris, så jeg ikke dehydrerer, hvis jeg
tør se dem.

Lili & Susie: Robert and Marie
http://www.youtube.com/watch?v=WdWF86F60CM

Jessica Andersson: I did it for Love
http://www.youtube.com/watch?v=yPqU_we3izs

Bonnie Bianco: A Cry in the Night
http://www.youtube.com/watch?v=lIPv3cZPDgA

Mange hilsner
Michel

Fra : P.Petersen

Dato : 30-07-10 13:14

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg har købt en stor flaske appolinaris, så jeg ikke dehydrerer, hvis jeg

Hej Michel.
Ingen skam, at have let til tårer. Det er da skønt, at musikken kan bevæge
os.
De numre du har linket til er ikke lige min genre men fint, at de betyder
noget for dig.
Et par stykker, der kan rykke i min sorte sjæl er f.eks.
Pogues og Kirsty MacColl. Fairytale of New York.
http://www.youtube.com/watch?v=NrAwK9juhhY

Og Pretenders. 2000 miles.
http://www.youtube.com/watch?v=sa6f7CZgmZ8
Men ellers er der mange andre hvis stemningen lige er der. Lol.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-10 13:33

> [...]
> Jeg har købt en stor flaske appolinaris, så jeg ikke dehydrerer, hvis jeg

Farvel min elskede farvel (Demis Rousos)
http://www.youtube.com/watch?v=OPdedWg9NKU&feature=related

Ingens barn (Karen Ung)
http://www.youtube.com/watch?v=wV6FRP83YtQ&feature=related

Marys drengebarn (Boney M)
http://www.youtube.com/watch?v=hxm1FlLSfe4

Jeg gør hvad jeg gør for Maria (Tony Christy)
http://www.youtube.com/watch?v=fjZIZhyGG-4&feature=related

Ingen regning (Peter Belli)
http://www.youtube.com/watch?v=t2E38ZKXl2I

Teddybjørn (Peter Belli)
http://www.youtube.com/watch?v=SXmNTyEhmBk

En smule fred (Nicole)
http://www.youtube.com/watch?v=3TaODU7qti4&feature=related

Overalt på vor jord (Freddy Breck)
http://www.youtube.com/watch?v=lM5s8ugVk98

(Stefani Hertel)
http://www.youtube.com/watch?v=dHGDDe8xN5c&feature=related

Græd ikke for mig Argentina (Semino Rossi)
http://www.youtube.com/watch?v=6dobtw7n83M

Hilsen Åge

SÅDAN!