Hammel Autocenter frarådes eller ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 29-07-10 15:12

jeg vil høre herinde om nogen har handlet med denne virksomhed ?

de sælger biler i jylland

johnny

Fra : ABJ

Dato : 29-07-10 21:25

"Johnny B [2000]" <SLETDETTE_johnnyb2000@gmail.com> skrev i meddelelsen
> jeg vil høre herinde om nogen har handlet med denne virksomhed ?
>
> de sælger biler i jylland
>
> johnny

De handler mest med importerede biler, jeg har købt rn Passat af dem for 1½
år siden, og har ikke haft problemer med dem, de småting jeg havde i
garantiperioden rettede de uden vrøvl.

Jeg arbejder i Hammel, og spurgte kolleger fra byen om firmaets ry før jeg
købte, der var ingen vilde historier.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-07-10 11:54

> [...]
> garantiperioden rettede de uden vrøvl.
>
> Jeg arbejder i Hammel, og spurgte kolleger fra byen om firmaets ry før jeg

jeg har nemlig hørt at sælger eller ejeren kaldet Peter skulle trække sig ud
af alt, så snart bilen er over kanten.
og vil ikke høre om garantier på noget som helst. han gider heller ikke
bruge tid på at svarer på emails,da han så ikke kunne lave andet

jeg er lidt i tvivl om stedet

johnny

Fra : KASO

Dato : 31-07-10 09:04

> [...]
> og vil ikke høre om garantier på noget som helst. han gider heller ikke
> bruge tid på at svarer på emails,da han så ikke kunne lave andet

Hvis det, du har hørt, er fra en troværdig kilde, er der vel ikke så meget
at være i tvivl om?

Hvorfor overhovedet løbe risikoen? - Der er mange andre at vælge
mellem......

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 31-07-10 11:11

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]

Hvis du har arbejdet som bilsælger, vil du vide, at der kommer "en million"
henvendelser fra folk, som er mere eller mindre seriøse. Det ka trætte
enhver bilhandler, hvorfor den seriøse køber naturligvis ringer til sælgeren
istedet for maile

Måske han er i tvivl vedr. dig som køber...

> Hvis det, du har hørt, er fra en troværdig kilde, er der vel ikke så meget
> at være i tvivl om?
> Hvorfor overhovedet løbe risikoen? - Der er mange andre at vælge
> mellem......

Præcis - jeg må efter "en ridse i lakken" konstatere, at man ikke skal
handle med en sælger, hvis man ikke har mavefornemmelsen iorden. Find en
anden handler...

Fra : cykelsmeden

Dato : 31-07-10 13:21

Den 31-07-2010 12:10, Mogens (K) skrev:
> Præcis - jeg må efter "en ridse i lakken" konstatere, at man ikke skal
> handle med en sælger, hvis man ikke har mavefornemmelsen iorden. Find en
> anden handler...

Alene disse 2 statements kan vel give sug i maven

finn

- som kun har købt brugt bil i kvhvn 1 gang - og blev snydt !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 31-07-10 13:59

On Sat, 31 Jul 2010 14:20:59 +0200, cykelsmeden <news@not2old.dk>
wrote:

>Alene disse 2 statements kan vel give sug i maven

>--

Den slags er bestemt ikke for børn.

Og hvis man som en af mine venner gjorde, insisterer på ar krogen skal
afmonteres, så er man in the deep shit. .o))

Han var dagen forinden gået mellem 2 biler på en færge, og havde slået
sit skinneben ad helvede til på en krog, så han var ikke til jydekrog
på det tidspunkt.

>--

> - som kun har købt brugt bil i kvhvn 1 gang - og blev snydt !

>--

Det er da wel løwn?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-08-10 05:23

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> trætte enhver bilhandler, hvorfor den seriøse køber naturligvis ringer til

Hvis den seriøse bilforhandler ikke gider svare på mails skal han lade være
med at oprette en mailadresse. Hvis man har en mailadresse som forhandler så
svarer man på de mails som kommer inden for 1 døgn eller 2. Han smider vel
heller ikke røret på hvis han ikke mener at det er et seriøst spørgsmål som
kunden har?

Kim Jensen

Som bruger mails mere end telefonen.
Men stadigt mener at han er seriøs

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-10 13:37

"Johnny B [2000]" skriver:

> jeg vil høre herinde om nogen har handlet med denne virksomhed ?
>
> de sælger biler i jylland

Og bor under 1000 meter fra mig.

Ser mange biler med ders rekvalmer på nummerpladen, men har til trods
for det aldrig hørt noget negativt.

Klaus