Lastbilparkeringsplads i Skanderborg by?
Fra : Morten Lund

Dato : 29-07-10 14:14

Nogen her, der ved hvor de officielle P-pladser for biler over 3500kg findes
i Skanderborg by? Iflg. kommunens vedtægter henvises biler over 3500kg til
de dertil afmærkede P-pladser. Så er spørgsmålet bare: Hvor er de lige?

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-10 15:22

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de dertil afmærkede P-pladser. Så er spørgsmålet bare: Hvor er de lige?

De ligger på Danmarksvej , for langt væk fra DSF , men du finder ikke andre
pladser tætter på hvor du lovligt kan parkere den

PE
som har den bedste plads på DSF ;)

Fra : Morten Lund

Dato : 29-07-10 19:27

wrote:

> De ligger på Danmarksvej , for langt væk fra DSF , men du finder ikke
> andre pladser tætter på hvor du lovligt kan parkere den
>
> PE
> som har den bedste plads på DSF ;)

OK, det var også mit gæt efter at have set luftfoto fra Google maps. Ja, det
er da et stykke væk fra DSF, men der kører jo shuttlebusser op til
stationen.

Har du været heldig at få en plads på søcampingen? Eller bor du tilfældigvis
bare tæt på? Jeg søger desperat efter noget tættere på, men jeg har vist
været for sent ude.

Det efter min mening også latterligt, at festivallen kun har pladser med en
max længde på 5m til campingfolket. Hvis man så bare kunne bestille 2
pladser i forlængelse af hinanden, men nej.

Vh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-10 20:07

> [...]
> max længde på 5m til campingfolket. Hvis man så bare kunne bestille 2
> pladser i forlængelse af hinanden, men nej.

Jeg bor tæt på , men for langt til at kravle , så jeg har lånt den bedste
plads i byen , hvor man vågner af andekald og frisk kaffe ;)

Tja lidt oppe af Låsbyvej , bagved banegården til venstre er der lidt
erhvervbyggeri i gang , der er sikkert ulovligt at parkere , men

Gåtur fra banegården 5 min ;)

PE

Fra : Morten Lund

Dato : 29-07-10 20:41

> Tja lidt oppe af Låsbyvej , bagved banegården til venstre er der lidt
> erhvervbyggeri i gang , der er sikkert ulovligt at parkere , men
>
> Gåtur fra banegården 5 min ;)
>
> PE

OK, takker. Danmarksvej ser nu ganske fornuftig ud. Det er "tæt nok" på
banegården.

Vh Morten