BMW 320d (E46) review
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 11:58

Hej

Så har jeg haft min 320d i 1 år nu og vil derfor prøve at gøre status på
styrker og svagheder (hudløst ærligt).

Bilen har kørt knap 200.000 Km - 2004 model.

BMW'en havde et par fejl da jeg købte den. Bl.a gik katalysatoren i stykker
så den raslede vildt i tomgang. den blev skiftet på garantien. Fejlen med at
lyden sommetider forsvinder i venstre højtaler gad jeg ikke påtale da jeg
alligevel har påtænkt at udskifte den fra kassette til CD el.lign.

Ellers har der i det år jeg har haft bilen ikke været noget som helst at
komme efter. Der er hverken revner i forruden eller lign. småting som er
defekte.
Selve køreoplevelsen er lidt blandet. BMW'en trækker som ind i h..... når
den kommer op på 1.700 RPM men den "dør" også ret hurtigt ved 4.500 RPM. Det
gør at man skal holde den i lave omdrejninger. Særligt i 5. gear rykker
BMW'en rigtig godt. Den "vinder" da også de fleste træk hvor en anden bil
ikke vil lade sig frivilligt overhale.

Vindstøj er der lidt af ved større hastigheder. Det burde BMW have gjort
lidt mere ud af.
At eje en diesel er temmelig usexet når man står udenfor med kold motor. Det
lyder f.... ikke så godt som en benziner.
Motorstøj er rimelig afdæmpet med mindre man jokker speederen helt i bund.
Især ved 170 Km/t er støjen fra motoren stadig behagelig. Den har 2-3 gange
lige været oppe og ringe ved de 216 Km/t som den snildt når uden at skulle
bruge 5 Km vej til det. Der er så heller ikke mere end de 216 med gearingen
BMW har valgt.

Bilen er dejlig let at reparere selv. Alt er knap så sammenpresset som på
mange andre biler. Man kan skifte pærer uden besvær. Der er lavet rigtig
klap til der hvor aftapning af olie skal ske. Generelt er mange dele noget
mere gennemtænkt og servicevenlige i forhold til andre biler. Luftfilteret
er dog temmelig besværlig at komme til. Det tager mindst en halv time at
komme ind til dette filter.

Det glædelige ved BMW's tal for brændstof økonomi, er at de rent faktisk
passer og er realistiske. De 18.2 Km/l er bestemt opnåelige ved blandet
kørsel...og man kan også køre endnu længere pr. liter hvis det skulle være.

Jeg har skifet en del på bilen, som ikke passede til min smag. Originalt
udstyr er temmelig dyrt men også milevidt bedre end uoriginalt. F.eks en BMW
radio, den kan rent faktisk MODTAGE i radiostationer uden skratten og susen
selv om man ikke bor lige op ad en FM sender. Derfor kommer der heller ikke
en uoriginal radio i, hvor jeg så ofte har oplevet elendige FM modtagere.
Ind til videre er følgende blevet skiftet:
- Ombygget fra manuel AC til elektronisk klima - foretaget hos BMW
- Monteret aftagelig træk
- Ud over de 17" M3 fælge til sommerdækkene, fik jeg 4 16" flotte BMW
epilipsoid alufælge til vinterdækkene
- Har udskiftet midterkonsollen til en model med læderarmlæn og skydelåge
til BMW telefon - u. telefon
- Skiftet 2 blinklys i forlygter, 2 sideblinklys og de 4 bagerste lygter til
klare hvide i stedet for orange
- Der er sat sølvfarvede pærer i alle blinklys
- Alle dørhåndtag er skiftet fra grim sort, til nogle i bilens originale
farve. Fik dem fra en skadet BMW

På ønskelisten står så, lædersæder og en CD/MP3 afspiller.

Tilbage til reviewet.
Bilen ligger faktisk ikke super på vejen med 17". Den sejler fra side til
side når den rammer sporene fra lastbilerne. Kommer BMW'en så på de 16" er
det en helt anden bil, hvor den ikke længere sejler.
Bilen er lidt mere sidevindsfølsom i forhold til min gamle mondeo mk2, dette
uanset hvilke dæk jeg vælger.

Gearskiftet går heller ikke som i smør som på den gamle mondeo. Det går bare
en smule mere trægt. Til gengæld så er der ikke problemer med at få den i 1.
gear når det er koldt og gearkassen er kold.
Koblingen har været en udfordring for mig. Det tog mig 3-4 mdr at venne mig
til den relativ lille vandring der er fra udkoblet til indkoblet. Andre
biler er væsentlig lettere i koblingen.

Håndbremsen virker som l*rt. Den holder godt nok bilen, men bilen triller
ca. 2 cm fra man trækker bremsen til den er trådt i funktion. Virker som om
der er nogle dele med slør.
Dørene er alllllllt for svære at åbne og lukke. Aner ikke om man kan justere
dette, men ALLE som kører med i BMW'en skal oftest smække døren 2-3 gange
før de er lukkede.

Sæderne og kørestillingen er noget nær perfekte. Tilpas med hårdhed i
sæderne og gode indstillingenmuligheder. Sikkerhedsselerne har som i alle
andre biler med 200.000 Km selvfølgelig lidt svært ved at rulle helt op hvis
selen er foldet. Utroligt at ingen bilfabrikker har kunnet løse dette
problem når fjederen bliver gammel.

BMW' har en "sort" kabine, men alligvel er der lagt noget gråligt i
instrumenpanelet. Dette virker en smule forstyrrende i stærk sollys da det
giver genskin i forruden. Et panel skal bare være SORT ovenpå.

Ellers bære hele bilen præg af at være 100% tysk. Der er intet poppet eller
vovet. Alt sidder på sin plads og fungerer efter hensigten. Intet knager og
knirker og giver bilen et solidt indtryk.
Har kunnet læse mig til at bilen er fortræffelig helgalvaniseret på alt
undtagen taget. Så rustproblemer skulle ikke være så voldsomme.
Bagagerummet er ikke det vilde men er acceptabel.

Det mest irriterende er at et bagsæde der kan lægges ned, er ekstraudstyr
hos BMW og min ikke har dette. Det kan heller ikke bare købes, da der så
mangler ekstra pladeafstivninger i karossen. ØV.

Kørelys er en joke hos BMW. Man stiller knappen så der altid er lys på, men
hvis jeg stopper motoren og ikke slukker helt for tændingen i løbet af 30
sek. så forbliver ALT lys tændt selv om nøglen er trukket ud. Det vil helt
sikkert ende med at jeg engang forlader bilen med lys på og tomt batteri når
jeg kommer tilbage. Der er heller ingen akustisk alarm hvis lyset er tændt
og man forlader bilen.

KONKLUSION:
Bilen er fin og holder hvad den lover. Den er dog ikke uden fejl og mangler
og heller ikke 3 klasser bedre end f.eks ford mondeo. Der er ting som er
bedre og ting som er ringere.
Men jeg er glad for bilen, fordi det ser ud som om at tingene holder bedre
og ruster mindre end hos ford.
Den har også halveret mine udgifter til brændstof.
Forsikringen koster det samme 4.000 Kr/år for kasko plus bonuscheck på 1.000
Kr som tilbagebetaling hvert år.

Bilen har et flot design som gør at jeg slet ikke tænker på spoilere,
sideskørter og lign.

Bilen provokerer også andre til at ville presse og udfordre.....nogle ser
rødt når det er en BMW.

Jeg kunne godt forestille mig at den næste bil også bliver en BMW.

--
Tom

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-07-10 17:46

"Tom" <nospam> skrev i meddelelsen

> Hej

Hej

> Så har jeg haft min 320d i 1 år nu

Tiden går sgu !

> og vil derfor prøve at gøre status på styrker og svagheder (hudløst
> ærligt).

Tak for det :)
(se evt. min vedr. '08 Seat Leon TDI 170 FR

> Bilen har kørt knap 200.000 Km - 2004 model.
> Ellers har der i det år jeg har haft bilen ikke været noget som helst at
> komme efter.

Se'fø'li' :)

> Selve køreoplevelsen er lidt blandet. BMW'en trækker som ind i h..... når
> den kommer op på 1.700 RPM men den "dør" også ret hurtigt ved 4.500 RPM.
> Det gør at man skal holde den i lave omdrejninger.

Du sku ha købt den med automatik, som "vi" sagde.

> Vindstøj er der lidt af ved større hastigheder. Det burde BMW have gjort
> lidt mere ud af.

Vi har haft en række BMW'er - ingen af dem har lidt af det...

> Motorstøj er rimelig afdæmpet med mindre man jokker speederen helt i bund.
> Især ved 170 Km/t er støjen fra motoren stadig behagelig.

Nå det var bedre

> Bilen ligger faktisk ikke super på vejen med 17". Den sejler fra side til
> side når den rammer sporene fra lastbilerne. Kommer BMW'en så på de 16" er
> det en helt anden bil, hvor den ikke længere sejler.

Ja man ska være meget opmærksom på at vælge det rigtige set-up.
Ellers kører de af helvede til - bredden på dækket har en del at sige...

> Bilen er lidt mere sidevindsfølsom i forhold til min gamle mondeo mk2,
> dette uanset hvilke dæk jeg vælger.

Forhjulstræk kontra baghjulstræk?

> [...]
> mig til den relativ lille vandring der er fra udkoblet til indkoblet.
> Andre biler er væsentlig lettere i koblingen.

Du sku nok ha valgt steptronic...

> Dørene er alllllllt for svære at åbne og lukke. Aner ikke om man kan
> justere dette, men ALLE som kører med i BMW'en skal oftest smække døren
> 2-3 gange før de er lukkede.

Altså det er noget fis. Dørene kan justeres så de lukker perfekt.
Jeg har også justeret mine døre - det virker super !

> Sæderne og kørestillingen er noget nær perfekte. Tilpas med hårdhed i
> sæderne og gode indstillingenmuligheder.

Hvilken udgave?

> Det mest irriterende er at et bagsæde der kan lægges ned, er ekstraudstyr
> hos BMW og min ikke har dette. Det kan heller ikke bare købes, da der så
> mangler ekstra pladeafstivninger i karossen. ØV.

He he det har min BMW da :)
(endda en cabriolet)

> Kørelys er en joke hos BMW.

Du generalisere for meget. På mange af bilerne er der en A-funktion
(automatic), hvor lyset tændes automatisk afhængigt af lysforholdene. Dette
system kan endda suppleres med et lille kamera i forruden bag bakspejlet
således, en op- og nedblænding sker automatisk.

> [...]
> engang forlader bilen med lys på og tomt batteri når jeg kommer tilbage.
> Der er heller ingen akustisk alarm hvis lyset er tændt og man forlader

Jow der er - check manualen. Er bilen justeret korrekt vedr. det lys der?

> Den har også halveret mine udgifter til brændstof.

OG fordoblet køreglæden

> Bilen har et flot design som gør at jeg slet ikke tænker på spoilere,
> sideskørter og lign.

Dét plejer du da ellers

> Jeg kunne godt forestille mig at den næste bil også bliver en BMW.

Jep - fed vogn

/Mogens
'07 BMW 335i cab

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 18:51

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Du sku ha købt den med automatik, som "vi" sagde.

Så kører den ikke så langt på literen, samt de er svære at finde...lige når
man SKAL handle
En E46 limosine med steptronic er der ikke så mange af....de fleste er
st.car som SLET ikke
er min smag.

> Vi har haft en række BMW'er - ingen af dem har lidt af det...

Tja min har lidt. Muligt det kun er en bagatel, hvis man bare vidste hvor
lyden kommer fra.

> Nå det var bedre

Den ligger RIGTIG godt på vejen ved høje hastigheder IMHO (i tyskland)

> Ja man ska være meget opmærksom på at vælge det rigtige set-up.
> Ellers kører de af helvede til - bredden på dækket har en del at sige...

Ja. Jeg vil ikke anbefale 225/45-17 Goodyear Eagle (run flat) til en E46
hvis vi taler komfort. Men
de ser jo godt ud.

> Forhjulstræk kontra baghjulstræk?

Ved ikke, jeg kan bare mærke vinden tydeligere i BMW i forhold til Mondeo.
Ofte skal jeg have
begge hænder på rattet når det stormer. Det skulle jeg ikke i mondeo'en.

> Du sku nok ha valgt steptronic...

Jow, det skulle jeg nok ;)

> Altså det er noget fis. Dørene kan justeres så de lukker perfekt.
> Jeg har også justeret mine døre - det virker super !

Så må jeg have mine justeret. De går eder... trægt. Drengen på 5 kan næsten
ikke lukke
døren og voksne har også deres problemer.

> Hvilken udgave?

Aner ikke hvad de hedder, men de har da lidt form til kroppen og støtte i
siderne.
Desværre kun i stof.

> He he det har min BMW da :)
> (endda en cabriolet)

Min er den absolut mest skrabede model man kan forestille sig. Derfor alt
det
ombygning. Når jeg ser i instruktionsbogen, kunne jeg vel rive halvdelen af
alle siderne ud fordi de omtaler noget min ikke har. Lige fra skuffer under
sæderne til nedfældelige bagsæder osv osv

> [...]
> Dette system kan endda suppleres med et lille kamera i forruden bag
> bakspejlet således, en op- og nedblænding sker automatisk.

Jeg omtaler kun min egen. Ved godt at BMW senere er kommet med et lysmodul
der kan programmeres, så kørelys i dk er en leg. Men det er stadig en joke i
min
bil, selv om prisen ikke var det.

> Jow der er - check manualen. Er bilen justeret korrekt vedr. det lys der?

Den røg endda til BMW i Haderslev for at de skulle omprogrammere det.
Det kunne de ikke. Min var vidst den skrabede model. Men her skal BMW
ikke have ros fra min side. Det er simpelthen for ringe for en bil til den
pris
ikke har et velfungerende kørelys.

> OG fordoblet køreglæden

JEP :D

> Dét plejer du da ellers

Ja, men det her design passer mig som det er ;)

Enig

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-10 19:09

Tom skriver:

> [...]
> Det kunne de ikke. Min var vidst den skrabede model. Men her skal BMW
> ikke have ros fra min side. Det er simpelthen for ringe for en bil til den

Noget med at den blev hentet i dyskland?

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 19:19

> Tom skriver:

> Noget med at den blev hentet i dyskland?

Nej ved BMW i Haderslev. Ellers havde den heller ikke været SÅ skrabet
mht. udstyr ;D

--
Tom

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-07-10 19:21

"Tom" <nospam> skrev i meddelelsen

> Nej ved BMW i Haderslev. Ellers havde den heller ikke været SÅ skrabet
> mht. udstyr ;D

Ja, du havde sgu alt for travlt med at handle dengang ;-/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-10 20:48

Tom skriver:

> Nej ved BMW i Haderslev. Ellers havde den heller ikke været SÅ skrabet
> mht. udstyr ;D

Og den har kun kørt i DK?

Det forekommer mig underligt at den ikke har haft automatisk
kørelys.....

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 21:34

> Tom skriver:

> Og den har kun kørt i DK?

Ja

> Det forekommer mig underligt at den ikke har haft automatisk
> kørelys.....

Det har den ikke rigtig. Noget der ligner, men lader du nøglen sidde for
længe i låsen.
så slukker lyset ikke. I øvrigt er det mig ubegribeligt at BMW kan få sig
selv til at montere
en kassetteafspiller i en 2004 bil. Tror det er 10 år siden jeg sidst har
set et kassettebånd :D

BMW er fin nok, men det de sender/sendte til danmark er/var nu ikke lige
high-tech.
(Nok fordi køberne ikke ville betale for mere)

--
Tom

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-07-10 21:36

> I øvrigt er det mig ubegribeligt at BMW kan få sig selv til at montere
> en kassetteafspiller i en 2004 bil. Tror det er 10 år siden jeg sidst har
> set et kassettebånd :D

Det kunne de længere op endda. CD-changeren sad jo bare i bagagerummet :)

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 21:43

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen

> Det kunne de længere op endda. CD-changeren sad jo bare i bagagerummet :)

hehe, min kassetteaspiller kan heller ikke styre en cd-charger. Dette er
nemlig også
ekstraudstyr (ingen joke).

Oprigtigt tror jeg det ville være billigere at fremstille en radio med USB
stik til en
Memorystick som man kunne have Mp3 filerne på. Alt det mekaniske i et
kassetteværk
må være dyrere at fremstille....men sådan er der så meget.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-07-10 22:33

Tom skriver:

> [...]
> selv til at montere
> en kassetteafspiller i en 2004 bil. Tror det er 10 år siden jeg sidst har

Så har du ikke set en Demensis. En kollega kører sådan en som
firmaslæde, den er 4 år gammel nu og skal skiftes. Men den er med
båndspille......

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 22:42

> Tom skriver:

> Så har du ikke set en Demensis. En kollega kører sådan en som
> firmaslæde, den er 4 år gammel nu og skal skiftes. Men den er med
> båndspille......

hehe, okay
I det mindste er det bedre end 78' vinylplader =D

--
Tom

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-07-10 23:15

> I det mindste er det bedre end 78' vinylplader =D

Jeg ville nu synes bedre om vinylpladerne

Troels

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-08-10 11:15

> hehe, okay
> I det mindste er det bedre end 78' vinylplader =D

Vinyl? Hvad er det for nymodens bras?
Mener du 78 rpm lakplader? :P

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-07-10 17:10

> I øvrigt er det mig ubegribeligt at BMW kan få sig selv til at montere
> en kassetteafspiller i en 2004 bil. Tror det er 10 år siden jeg sidst har
> set et kassettebånd :D

I sidste uge var jeg inde i en stor elektronik/musik/film forretning, nede i
Tyskland og der havde de skam alle de nye 'plader' på bånd også, så jo,
tyskerne er skam fremme i skoene, eller......

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-10 18:22

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> i Tyskland og der havde de skam alle de nye 'plader' på bånd også, så jo,
> tyskerne er skam fremme i skoene, eller......

det var li godt, hehe
Troede kun bånd var at finde på teknisk museum....eller i samlingen ved
gravballemanden

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-07-10 06:00

On Thu, 29 Jul 2010 19:22:12 +0200, "Tom" <nospam> wrote:

>det var li godt, hehe
>Troede kun bånd var at finde på teknisk museum....eller i samlingen ved
>gravballemanden

Germanerne har bare et marked, der er stort nok til cassette. Der kører
jo væsentligt flere BMW og Mercedes hernede, og de vil jo også have lyd
i bilen.

Fly

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-07-10 08:36

> det var li godt, hehe
> Troede kun bånd var at finde på teknisk museum....eller i samlingen ved
> gravballemanden

Ja de halter lidt bagefter på visse punkter.
Flere store supermarkeder er også gået bort fra at modtage f.eks. Visa kort,
når man skal betale.
Sidst vi var der (for 2 år siden) der tog de imod Visa, men det gjorde de så
ikke mere
Heldigvis havde jeg kontanter med ved siden af også.
Ligesådan med (manglende) brug af pin-kode, mange steder skal man bare
skrive under istedet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-08-10 07:38

Tom formulerede spørgsmålet:
> [...]
> selv til at montere
> en kassetteafspiller i en 2004 bil. Tror det er 10 år siden jeg sidst har set

http://politiken.dk/kultur/musik/article1028926.ece :

"...Kassettebåndene, som ellers ikke har givet meget lyd eller musik
fra sig i de sidste godt 10 år, er i færd med at få en
genopblomstring.,,"

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-07-10 19:18

> Den ligger RIGTIG godt på vejen ved høje hastigheder IMHO (i tyskland)

Den er skabt til det

> Ved ikke, jeg kan bare mærke vinden tydeligere i BMW i forhold til Mondeo.
> Ofte skal jeg have begge hænder på rattet når det stormer. Det skulle jeg
> ikke i mondeo'en.

Der må være noget andet galt med den - det ska ik være sådan IMO

> Så må jeg have mine justeret. De går eder... trægt. Drengen på 5 kan
> næsten ikke lukke døren og voksne har også deres problemer.

E46 er mere vanskelig end E93, men de ska ik være så tunge at lukke. Du må
efter hele mekanikken bag døren for at se, om alt er, som det ska være
IMO...

> Aner ikke hvad de hedder, men de har da lidt form til kroppen og støtte i
> siderne.

Hmm - ka det forreste stykke justeres separat, har du som jeg sportssæder.
Den slags sæder er ikke for folk, der har lidt fedt på sidebenene medmindre,
det er udgaven, der kan justeres i bredden (vha luft). Den finesse har mine
sportssæder, og det er faktisk en go ting, idet der jo som regel er stor
forskel på folks drøjde ,-)

> Min er den absolut mest skrabede model man kan forestille sig. Derfor alt
> det ombygning.

Du ka jo li det

> [...]
> Det kunne de ikke. Min var vidst den skrabede model. Men her skal BMW
> ikke have ros fra min side. Det er simpelthen for ringe for en bil til den

Yes, det er sgu en om'er

> JEP :D

Medmindre du havde holdt fast i ST220'eren.
Og så havde brændstofbudgettet nok gået fløjten

> Ja, men det her design passer mig som det er ;)

Man ka ellers køw møj godt da
F.eks. i en lidt anden boldgade: en chip...

Jeg faldt lige over een, som ser hamrende godt ud IMO:
http://www.blocket.se/ostergotland/BMW_335_xi_M_sport_Touring_28063623.htm?ca=23_11&w=3&last=1
Bayern Type Multi Wheels: 19"/8,5 foran og 9,5 i bag
Dæk 235/35 foran og 275/30 i bag - Goodyear eagle F1
HR sænkning 35 mm foran og 20 mm i bag.
Mappet til 375 HK / 515 Nm

Det sidste er vildt - den går jo 0-100 km/t på 5,5 sek med 305 hk!

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 19:37

> Der må være noget andet galt med den - det ska ik være sådan IMO

Tror ikke der er noget galt. Der er ingen slør i noget. Bilen har aldrig
været skadet. Dækkene er nye.
Heller ikke noget vildt, men mondeo'en var bare lidt bedre på det punkt.

> E46 er mere vanskelig end E93, men de ska ik være så tunge at lukke. Du må
> efter hele mekanikken bag døren for at se, om alt er, som det ska være
> IMO...

Hvis det kan justeres, så er det bevidst valgt så tungt, da alle 4 døre går
så tungt
at man næsten ikke orker at lukke døren op.

> [...]
> finesse har mine sportssæder, og det er faktisk en go ting, idet der jo
> som regel er stor forskel på folks drøjde ,-)

Nej det er ikke sportssæder. Dem kender jeg fra de 2 M5'ere jeg var ude i.

> Medmindre du havde holdt fast i ST220'eren.
> Og så havde brændstofbudgettet nok gået fløjten

Som jeg ser det lige nu, så køber jeg ikke Ford igen. Deres #"¤%"#%
rustproblmer
har skræmt mig væk.

> Man ka ellers køw møj godt da
> F.eks. i en lidt anden boldgade: en chip...

jow, hvis jeg mangler 40 ekstra heste så har Schmiedman i nabolaget da en
chip til min,
for den lille sum af 4.000 DKK. Vist endda med måling af olietryk og på
rullefelt.
Men ind til videre nøjes jeg med standard chippen.

Men det er jo svenske priser

--
Tom

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-07-10 21:06

> Men det er jo svenske priser

Nu lyder du ligesom alle de andre.
Det er sgu da utroligt, man ik ka glæde sig lidt over en vogn som sådan...

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 21:27

> "Tom" <nospam> skrev i meddelelsen

> Nu lyder du ligesom alle de andre.
> Det er sgu da utroligt, man ik ka glæde sig lidt over en vogn som sådan...

Jow, men det er som at kigge på en Lambo.....noget man kan drømme om men
ikke
har råd til før det er blevet gammelt. Jeg kigger skam ofte på flotte biler,
men mange
er ikke mulige at eje med de priser de får i dk.

Tom