Montering af glas i Diana 11500 drivhus
Fra : Keld Nygaard

Dato : 26-07-10 15:24

Jeg er ved at montere et Diana 11500, og er nået til at skulle sætte glasset
i. Vejledningen viser fint hvordan de forskellige glasstørrelser skal sidde,
men viser ikke noget om hvordan glasset er fordelt i de 8 pakker det følger
med (modsat alt aluminiumet, der har været mærket op enkeltvis). Jeg vil
helst undgå at skulle sprede alle 120 stykker glas ud over plænen, for at
måle hvert enkelt stykke glas op, så jeg kan finde den rigtige rækkefølge.
Er der nogen der har haft samme oplevelse, og noteret at af f.eks. glastype
4 (som man sjovt nok skal starte med) findes i pakke X, glastype 1 i pakke Y
osv?

Mvh
Keld Nygaard