Rust beskyttelse, hvor ofte?
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-10 12:57

Hej,

Jeg fik rustbeskyttet min bil, Suzuki Ignis, fra helt ny af.
Det er nu 2 år siden. Er det så tid til at gentage operationen, eller hvor
ofte bør/skal man gøre det?

På forhånd tak
Sven

Fra : Mikael

Dato : 26-07-10 14:11

On 26 Jul., 13:57, "Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net>
wrote:
> Hej,
>
> Jeg fik rustbeskyttet min  bil, Suzuki Ignis, fra helt ny af.
> Det er nu 2 år siden. Er det så tid til at gentage operationen, eller hvor
> ofte bør/skal man gøre det?

Det kommer jo lidt an på hvor langt du har kørt i den mellemliggende
periode. Personligt har min bil fået hvert andet år, men næste gang (i
år) vil jeg lige få dem (Dinitrol) til at kigge på den og vurdere den
inden de gør noget.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-10 19:04

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> Jeg fik rustbeskyttet min bil, Suzuki Ignis, fra helt ny af.
> Det er nu 2 år siden. Er det så tid til at gentage operationen, eller hvor
> ofte bør/skal man gøre det?

De fleste selskaber anbefaler 2 eller 3 år. Hvad der lige er dit behov er
meget afhængig af dit brug af bilen, og hvor mange kilometer den har kørt.
Du skal være opmærksom på om der stilles krav om genbehandling med fast
interval, hvis du kører i en garantiordning.
Ellers kør dog ind til dit foretrukne center og bed om at få bilen udersøgt,
de burde have mulighed for at tage den på lift eller over en grav så du selv
kan være med.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.