trang til lidt race
Fra : Søren Madsen

Dato : 07-08-01 18:05

Jeg kunne godt tænke mig at købe en mc uden afgift og komme ud og køre på
bane en gang i mellem. Ikke tit, ikke seriøst men fordi det ku' være sk...
skægt.
Er det noget der kan lade sig gøre. Jeg har hørt om noget der hedder
"banedage" vidst nok i Sverige. Hvad er det nu lige det er og er der nogle
muligheder i DK.
Kan det ikke lade sig gøre at få noget sjovt for 20-30k?
Nøjjjj det kunne være sjovt.

Søren

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-08-01 18:52

On Tue, 7 Aug 2001 19:04:32 +0200, "Søren Madsen"
<soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er det noget der kan lade sig gøre.

Ja da - sagtens,det er lidt smådyrt men ellers intet problem.

> Jeg har hørt om noget der hedder
>"banedage" vidst nok i Sverige.

Det meste foregår i Sverige ja,simpelthen fordi det er muligt derovre
i modsætning til herhjemme hvor det er rimelig svært, efterhånden er
der vist kun Ring Djursland tilbage....

> Hvad er det nu lige det er og er der nogle
>muligheder i DK.

Kig her :

http://www.sports-mc.dk
http://www.haasum-mc.dk/lige_nu.html

>Kan det ikke lade sig gøre at få noget sjovt for 20-30k?

Sagtens,du kan købe en lille 2-takter for 10-20.000 afhængig af hvad
du kan klare dig med og en CBR600 for ca. 20.000 og dem er der rigelig
sjov i....

>Nøjjjj det kunne være sjovt.

Det er det også,men husk transport til Sverige er rimelig dyrt og en
banedag koster gerne ca. 700-1000 kr så helt billigt er det ikke.

-M

Fra : Søren Madsen

Dato : 06-08-01 20:51

ups, datoen er gal. Skulle være rettet nu. Sorry

Søren Madsen <soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6ed115$0$3239$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Webmaster @ mp3.dk

Dato : 06-08-01 21:01