Opdatering af 6210?
Fra : Thomas Ardal Simonse~

Dato : 06-08-01 10:36

Hej. Jeg har netop erfaret at min Nokia 6210s formware har versionen 3.01,
hvilket jeg går udfra er versionen den i sin tid kom med. Er der nogen god
grund til at opdatere?

Med venlig hilsen
Thomas Ardal Simonsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 12:54

Thomas Ardal Simonsen skrev:

>Hej. Jeg har netop erfaret at min Nokia 6210s formware har versionen 3.01,
>hvilket jeg går udfra er versionen den i sin tid kom med. Er der nogen god
>grund til at opdatere?

Nyeste er 5.17 - og der er vist sket en del fejlrettelser siden. Men
umiddelbart er der ikke rigtig nogen grund til at opdatere hvis du
ikke oplever problemer. Er telefonen under 1 år, så kan du alligevel
lige så godt gøre det (evt. lige inden den 'fylder' 1 år), da det er
gratis.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-08-01 12:59

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> ikke oplever problemer. Er telefonen under 1 år, så kan du alligevel
> lige så godt gøre det (evt. lige inden den 'fylder' 1 år), da det er

Men så hvis den går i kage efterfølgende så er helvede vel løs?`;)
Jeg har 5.17 og er ikke overvældende imponeret da den slukker ret spontant
og det er jeg f'***** træt af :(
/me fortryder han nogensinde gik fra 4.etellerandetmærkeligt for at slippe
for et par enkelte bugs med Håndfri

/Dennis

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 06-08-01 13:12

Davs.

> Er telefonen under 1 år, så kan du alligevel
> lige så godt gøre det (evt. lige inden den 'fylder' 1 år), da det er
> gratis.

Der hvor jeg få min lavet siger de 1½år.