Afterski hit på dansk - jo da, det findes
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-10 11:31

IB PIP KANARIE FUGL - I EN GUMMIBÅD

Kender i andet dansk-sproget afterski-musik. Jeg tror faktisk kun der er
lavet dette hit på dansk i den genre.
Og dog - og dog - Der er selvfølgelig Kim-ses cd, som hedder TRE
BORNHOLMERE I EN GUMMIBÅD.
På den cd er der jo f.eks. "Ib pip kanariefugl"

http://www.youtube.com/watch?v=1MfQ1YBhWp4

Skal vi ikke lige have nogle danske afterski-slagere på banen? - det er jo
rigtig dejlig sommermusik

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-10 11:34

meddelelsen news:4c4c1261$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> IB PIP KANARIE FUGL

Haha - stærk intellektuel tekst til den kanariefugl-slager

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.kim-og-hallo.dk/Tekster/Ib_Pip_Kanariefulg.htm

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-10 11:37

meddelelsen news:4c4c131e$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Til de mange interesserede er der lige et link om afterski-cden her:
http://www.kimoghalloshop.dk/shop/cd-tre-bornholmer-174p.html

Øverst til venstre ses cykelhandleren som altid ville sælge mig en ny
Typhon, fordi den gamle var for gammel. Det blev dog en Stalker.

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 25-07-10 18:04

> [...]
> BORNHOLMERE I EN GUMMIBÅD.
> På den cd er der jo f.eks. "Ib pip kanariefugl"

Dit link er vist gået galt i byen. Jeg får "El Lute" med Boney M i hovedet,
og det foretrækker jeg nok.

Afterski på dansk ved jeg ikke så meget om, men "En stor familie" med Heick,
Belli og lille Palle er nu ikke værst:
http://www.youtube.com/watch?v=pZRn26mYQRg

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-10 19:41

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Dit link er vist gået galt i byen. Jeg får "El Lute" med Boney M i
> hovedet, og det foretrækker jeg nok.

ups
http://www.youtube.com/watch?v=zqM8meDg0V0

Fra : Michel

Dato : 25-07-10 20:48

> http://www.youtube.com/watch?v=zqM8meDg0V0

Den er altså bedre på tysk med die Klostertaler...

http://www.youtube.com/watch?v=A3ucwp9qAa4

Bedste hilsner
Michel