Lambchop, Bill Callahan ... og hvad nu?
Fra : Kim Jensen

Dato : 25-07-10 10:39

Hej!

Jeg er i en periode, hvor jeg er vanvittigt glad for den mørke,
melankolske og overvejende akustiske lyd fra især Lambchop - herunder
naturligvis Kurt Wagners fremragende stemme og de ind imellem storladne
strygerarrangementer.

Jeg er så også stødt på Bill Callahan som med albummet "Sometimes I Wish
We Were An Eagle" rammer perfekt ned i samme lydunivers.

Nu har de så tilsammen kørt på "loop" i et godt stykke tid, hvorfor det
nu kunne det være rart med nogle nye inputs

Hvad kan anbefales i denne genre? (som jeg har lidt svært ved at benævne
...? Folk? Singer-songwriter-med-band-og-strygere? Eller ...?

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk