opsigelsesvarsel
Fra : ___P.Sir

Dato : 24-07-10 09:56

Hvad er mit opsigelsesvarsel, hvis jeg selv vil sige op, jfr.
funtionærloven - har været ansat 15 mdr.
P.sir

Fra : Jet

Dato : 24-07-10 03:39

On 24 Jul., 11:55, "___P.Sir" <remove...@granvista.dk> wrote:
> Hvad er mit opsigelsesvarsel, hvis jeg selv vil sige op, jfr.
> funtionærloven - har været ansat 15 mdr.
> P.sir

Google: opsigelsesvarsel funktionærloven

Fra : Petersen Michael

Dato : 24-07-10 12:05

___P.Sir wrote:
> Hvad er mit opsigelsesvarsel, hvis jeg selv vil sige op, jfr.
> funtionærloven - har været ansat 15 mdr.
> P.sir

Google er de flestes ven, men I to har nok et problem, såe..

1 måned - til den første.

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Ole C

Dato : 24-07-10 12:35

Petersen Michael skrev blandt andet:

> Google er de flestes ven, men I to har nok et problem, såe..
>
> 1 måned - til den første.

- hvilket nemt findes på Google......

--
vh
Ole C

Fra : ___P.Sir

Dato : 25-07-10 18:48

> - hvilket nemt findes på Google......
>
> --
> vh
> Ole C
ja ja...forsøgte men fandt kun opsigelsesvarsler den modsatte vej, altså fra
arbejdsgiver side...så var det hurtigere at spørge eksperterne her, som jo
har det hele i hovedet...
P.