Mangler desperat! printbare "flot parkeret~
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-07-10 16:46

Hej,

Genboen holder noget fødselsdag i dag, hvorfor folk holder som et pund
pølser i begge færdselsretninger, der gør at busser o.l. ikke kan passere
vejen.

Politiet mener ikke det er deres opgave, så kan jeg jo lige så godt få lidt
sjov ud af det. Nogen der har nogle links til nogle gode skilte jeg kan
printe og sætte under viskeren?

Troels

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-07-10 17:26

On Sat, 24 Jul 2010 17:46:26 +0200, "Troels [around 9000]"
<denne.fjern@computer.dk> wrote:

> [...]
>sjov ud af det. Nogen der har nogle links til nogle gode skilte jeg kan

Dwer findes et med Mickey Mouse som giver fingeren. Jeg kan ikke finde
et link til det, men det må være et sted.

Fly

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-07-10 18:03

Efter mange tanker skrev Troels [around 9000]:
> [...]
> sjov ud af det. Nogen der har nogle links til nogle gode skilte jeg kan

http://www.auto-mc.dk/pdf/parkering.pdf

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Gamle

Dato : 24-07-10 18:05

Hans Paulin (6310) wrote:

> http://www.auto-mc.dk/pdf/parkering.pdf

Han har da ellers 3 forsøg.

/Torben

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-07-10 09:57

On Sat, 24 Jul 2010 19:03:00 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>http://www.auto-mc.dk/pdf/parkering.pdf

>--

Jamen Hans dog! )

Her har jeg hele tiden gået og troet at du var sådan en pæn mand.
Sygeligt nærig, men dog en pæn mand.

Og så dukker det her op!

Det havde jeg alligevel ikke troet om dig, Hans.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-07-10 12:17

folmer@rasmussen.dk udtrykte præcist:

> [...]
> Sygeligt nærig, men dog en pæn mand.
>
> Og så dukker det her op!
>
> Det havde jeg alligevel ikke troet om dig, Hans.

Jeg er af og til i dårligt selskab osse andre steder end hér, Volmer!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-07-10 12:45

On Sun, 25 Jul 2010 13:17:23 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk udtrykte præcist:

>Jeg er af og til i dårligt selskab osse andre steder end hér, Volmer!
>

>--

Ja, det er skandaløst!

Og dine buddy'er vil heller ikke hjælpe dig med at skrive ordentligt.

Der er i og for sig ikke kommet nye argumenter frem for, at det ikke
bør overvejes igen at lade landegrænsen gå ved Kongeåën. ,-)

Der vil også ligge en besparelse for os andre, idet vejen til den
bilælige pilsner ville blive kortere.

Det er jo noget du har forstand på

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-07-10 16:34

folmer@rasmussen.dk har bragt dette til os:

> Ja, det er skandaløst!
>
> Og dine buddy'er vil heller ikke hjælpe dig med at skrive ordentligt.

Nå, er det nu osse galt dér!?

> Der er i og for sig ikke kommet nye argumenter frem for, at det ikke
> bør overvejes igen at lade landegrænsen gå ved Kongeåën. ,-)

Som udenlandsdansker har du jo et glimrende detaljekendskab!

> Der vil også ligge en besparelse for os andre, idet vejen til den
> bilælige pilsner ville blive kortere.
>
> Det er jo noget du har forstand på

Ja, jeg kender op til flere semi-alkoholiske nordjyske tranlamper!

Selv foretrækker jeg dog kildevand fra Zakopane!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-07-10 18:55

On Sun, 25 Jul 2010 17:34:25 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk har bragt dette til os:

>Nå, er det nu osse galt dér!?

>--

Det er snart galt alle vegne, Hans.

>--

>Som udenlandsdansker har du jo et glimrende detaljekendskab!

>--

Overfladiske mennesker er der nok af rundt omkring, synes jeg.

>--

>Ja, jeg kender op til flere semi-alkoholiske nordjyske tranlamper!

>--

Her har jeg nok liiiige et par indvendinger. Semi f.eks. Det kunne
snildt udelades. Ligeledes burde tranlamper udskiftes med
karbidlygter, da det rent faktisk er det vi bruger. Man følger vel med
tiden, ikk'??

>--

>Selv foretrækker jeg dog kildevand fra Zakopane!

>--

Det vil jeg godt tro. Du er ikke det eneste tragiske tilfælde jeg er
stødt på efter overdreven anvendelse af vand.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-07-10 21:11

folmer@rasmussen.dk sendte dette med sin computer:

> Det er snart galt alle vegne, Hans.

Det er osse mit indtryk hver gang jeg har et indlæg...

> Overfladiske mennesker er der nok af rundt omkring, synes jeg.

Ja, vi ka hurtigt blive enige om dét!

> [...]
> snildt udelades. Ligeledes burde tranlamper udskiftes med
> karbidlygter, da det rent faktisk er det vi bruger. Man følger vel med

Jow jow

> Det vil jeg godt tro. Du er ikke det eneste tragiske tilfælde jeg er
> stødt på efter overdreven anvendelse af vand.

Beret beret!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-07-10 19:32

Den 24-07-2010 17:46, Troels [around 9000] skrev:
> [...]
>
> Politiet mener ikke det er deres opgave, så kan jeg jo lige så godt få
> lidt sjov ud af det. Nogen der har nogle links til nogle gode skilte jeg

Hvad med denne?:

http://hverdagogfest.dk/sideinfo.asp?Id=10

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : cykelsmeden

Dato : 24-07-10 19:46

Den 24-07-2010 20:31, Ib Jakobsen skrev:

> Politiet mener ikke det er deres opgave, så kan jeg jo lige så godt få
> lidt sjov ud af det. Nogen der har nogle links til nogle gode skilte jeg
> kan printe og sætte under viskeren

du kan jo lave nogle girokort som ligner en parkeringafgift, men med
kontonummeret til Bornefonden, Kræftens Bekæmpelse - eller lign

finn

Fra : Martin Bak

Dato : 24-07-10 20:01

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> du kan jo lave nogle girokort som ligner en parkeringafgift, men med
> kontonummeret til Bornefonden, Kræftens Bekæmpelse - eller lign

Så er man vist straks over i noget som ikke er helt lovligt...

--
Martin
www.martinbak.dk/