For fanden da!! (vinduesviskere)
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 19:45

Jeg har for 2 uger siden indkøbt et sæt Bosch A 933 S vinduesviskere. Og
rengjort ruden i noget grønt Sonax ruderens. Har også rengjort
viskerbladene. Og hvad oplever jeg i dag hvor vandet siler ned? At viskerne
trækker striber så man næsten ikke kan se ud! Det er nærmest som en tåge der
tager 4-5 sekunder om at forvinde. Frygteligt!
Hvad fanden gør man så?? Er det ruden der trænger til at blive renset helt i
bund, og evt. med hvad? Eller er det viskerne der er synderen? Og vil nano
ruderenseprodukter afhjælpe mit problem? Bilruden er 4 år gammel.
Håber på nogle gode svar.

Fra : oz3bto

Dato : 24-07-10 02:20

"J. Fogd" <nomail> skrev i en meddelelse
> [...]
> i bund, og evt. med hvad? Eller er det viskerne der er synderen? Og vil
> nano ruderenseprodukter afhjælpe mit problem? Bilruden er 4 år gammel.

Gætter på at bilen af og til får tur i vaskehallen..

Voks fjerner klare tricket ..

Fra : cykelsmeden

Dato : 24-07-10 11:42

Den 24-07-2010 03:19, oz3bto skrev:
> "J. Fogd"<nomail> skrev i en meddelelse
>>

> Gætter på at bilen af og til får tur i vaskehallen..

eller er er dækket af en god trafikfilm -
Voksfjerner klarer tricket
vi andre nærige gamle r....... finder et rynket æble i frugtskålen,
deler det i 2 og gnider ruden af med dem

finn

Fra : oz3bto

Dato : 25-07-10 20:59

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Voksfjerner klarer tricket
> vi andre nærige gamle r....... finder et rynket æble i frugtskålen, deler

Bare ikke altid det virker .. Er prøvet

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-10 20:49

cykelsmeden wrote:
> [...]
> Voksfjerner klarer tricket
> vi andre nærige gamle r....... finder et rynket æble i frugtskålen,
> deler det i 2 og gnider ruden af med dem

Ingen af delene hjalp desværre...

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 13:44

oz3bto wrote:
> Gætter på at bilen af og til får tur i vaskehallen..

Jeps ca. hver 3. til 4. uge.
Og voks kan ikke fravælges i den vaskehal jeg bruger

> Voks fjerner klare tricket ..

Det havde jeg ikke tænkt på. Tak.

Fra : obak

Dato : 24-07-10 16:20

> Jeps ca. hver 3. til 4. uge.
> Og voks kan ikke fravælges i den vaskehal jeg bruger

> Det havde jeg ikke tænkt på. Tak.

Shell har nogle servietter som de deler udaf gratis hvis man ser lidende ud.

Prøv ellers noget 3 dobbelt salmiaksperitus, det fjerner trafikfilm, men
ikke voks.

Fra : Armand

Dato : 25-07-10 14:31

oz3bto skrev:
> "J. Fogd" <nomail> skrev i en meddelelse
>>

> Gætter på at bilen af og til får tur i vaskehallen..
>
> Voks fjerner klare tricket ..

Barberskum påført om aftenen før der er meldt natteregn!
barberskummets krible-krable under indtørring "æder" filmen og regnen
klare efterskylningen inden bilen skal bruges næste morgen (hvis
meteorologernes varsler holder stik)!

Barberskum er med tiden blevet mit rensetrick #1 og jeg opdagede netop
dets evner p.g.a. lidt barberskums-hærværk på forruden en morgen. Ikke
mere end hvad sprinkleren kunne klare, men hvor skummet havde været var
der efterfølgende rene striber i forrudens trafikfilm
Skeptikere bedes prøve med en 'hånd' af barberskum lige midt i
synsfeltet - Den vil være at se længe efter!

--
Armand.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-07-10 14:46

On Sun, 25 Jul 2010 15:31:13 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

> [...]
>Skeptikere bedes prøve med en 'hånd' af barberskum lige midt i
>synsfeltet - Den vil være at se længe efter!

Og den slags smører man frivilligt i ansigtet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-07-10 16:36

Den 25-07-2010, skrev folmer@rasmussen.dk:

> Og den slags smører man frivilligt i ansigtet.

Pralrøv!

Et viskelæder må være længe nok!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-07-10 18:47

On Sun, 25 Jul 2010 17:35:35 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Pralrøv!
>
>Et viskelæder må være længe nok!

>--

Doooooh!

Da jeg var yngre, slog jeg som regel stubbene ind med en klaphammer,
og bed dem derefter af indefra.

Da jeg så begyndte at køre rundt alle vegne, fandt jeg ud af at sådan
en klaphammer er temmelig uhandy at få ned i en toilettaske.

At medbringe en rigtig barbérkniv er jo den sikre vej til spjældet.

Derfor.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-07-10 21:15

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Doooooh!
>
> Da jeg var yngre, slog jeg som regel stubbene ind med en klaphammer,
> og bed dem derefter af indefra.

Du sku nok alligevel ik ha givet dem duemøj!

> Da jeg så begyndte at køre rundt alle vegne, fandt jeg ud af at sådan
> en klaphammer er temmelig uhandy at få ned i en toilettaske.

Sig ikke at du bruger toilettaske!?

Vi andre ka da nøjes med en brugt frysepose.

Toilettasker synes jeg ikke er for rigtige mænd!

> At medbringe en rigtig barbérkniv er jo den sikre vej til spjældet.
>
> Derfor.

Gad vide hvad øvrigheden siger hvis de finder min skarptslebne økse som
ligger bag førersædet (sammen med bl.a. et koben)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Volger Garfield

Dato : 26-07-10 16:52

On Sun, 25 Jul 2010 19:47:27 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Da jeg var yngre, slog jeg som regel stubbene ind med en klaphammer,
>og bed dem derefter af indefra.

Tjoh - Jeg har altid brugt vinkelsliber.

Volger

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-07-10 16:57

Dårlige tænder???

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-07-10 14:15

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

>Dårlige tænder???

FOLMER! Vil du så straks holde op med det der.. nu er der kaffe ud
over hele mit skrivebord.. og skærmen ser heller ikke for godt ud..Nå!

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 27-07-10 20:52

On Tue, 27 Jul 2010 15:14:56 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

> [...]
>
>FOLMER! Vil du så straks holde op med det der.. nu er der kaffe ud
>over hele mit skrivebord.. og skærmen ser heller ikke for godt ud..Nå!

Lige med det samme..................når du siger det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-07-10 17:40

On Mon, 26 Jul 2010 17:57:08 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Dårlige tænder???

Volger

Fra : Armand

Dato : 31-07-10 17:52

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Og den slags smører man frivilligt i ansigtet.

En af barberskums fineste egenskaber er blødgøring af skægstubbe der
ligesom neglene består af 'horn', så det er som skabt til især
insekt-kirkegården på bilens front (insekter har udvendigt skelet der er
opbygget af samme horn-stof)

--
Armand.