Så bliver det ikke bedre...
Fra : Michel

Dato : 23-07-10 15:09

Hej,

Minsandten om ikke YouTube havde "We Cheer you up" med Barbarella.

Det er bare guf!

http://www.youtube.com/watch?v=m6ZT4JaxobY

Mvh
Michel

Fra : Max

Dato : 23-07-10 15:31

Hej Michel

> Minsandten om ikke YouTube havde "We Cheer you up" med Barbarella.
>
> Det er bare guf!

Ja, så bliver man glad for off knappen.

Max

Fra : Hauge

Dato : 24-07-10 06:47

Hej Max
Max skrev:
> Ja, så bliver man glad for off knappen.

Tænk hvor glade "I" ville blive, hvis vi andre begyndte at skrive det
hver gang "I" gav en link til jeres kedelige musik.

Blir du glad, når du får muligheden for at skrive at du er glad for
slukknappen?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-10 17:18

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> Minsandten om ikke YouTube havde "We Cheer you up" med Barbarella.

> [...]

Det lyder rigtigt godt. Det er supermusik. Jeg har dog aldrig hørt om den
gruppe.
Jeg kender Luv, Gombay Dance Band og Boney M., men dem her. Hmmm... Hvad
pokkersen er det for en gruppe ?, eksisterer de stadig? .
Kan du ikke fortælle lidt om dem?

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 24-07-10 04:34

> Jeg kender Luv, Gombay Dance Band og Boney M., men dem her. Hmmm... Hvad
> pokkersen er det for en gruppe ?, eksisterer de stadig? .
> Kan du ikke fortælle lidt om dem?

Nej, de eksisterer ikke længere. De startede i 1989 og sluttede i 1991
ifølge http://en.wikipedia.org/wiki/Barbarella_(band)

Men hvem kan stå for Luv' Jeg har såmænd købt en 4cd-boks med samtlige
deres albums inklusive diveres bonus tracks, og det er vellyd for ørerne.
Men her er "You're the Greatest Lover":

http://www.youtube.com/watch?v=SJlzBHBJvl4

Jeg har skisme også købt en boks med stort set samtlige sange med Baccara.
Og deres bedste er altså "The Devil sent you to Loredo":

http://www.youtube.com/watch?v=qnG5GAwLWVM

Jeg har naturligvis købt alt med Boney M, men her er én af deres mere
ukendte "Jambo (Hakuna Matata):
http://www.youtube.com/watch?v=97rYevYr8_o (rytmeboksen er klart på
overarbejde

Jeg har også nappet samtlige albums med Pussycat, og hvem kan stå for
Missisippi:

http://www.youtube.com/watch?v=WDHMTzTKqVU&feature=fvst

De hollandske BZN blev opløst desværre for tre år siden. Jeg opdagede det,
da jeg var i Amsterdam og overalt stod en 2cd, der hed "Adieu BZN". De har i
øvrigt imponerende sunget på engelsk, hollandsk, fransk og italiensk i deres
lange karriere, der i øvrigt startede med, at de var et rockband tilbage i
tredserene. BZN står i øvrigt for "Band zondern naam" (Band uden navn) som
en journalist kaldte dem tilbage i tredserene, og det navn holdt de åbenbart
fast i. Her er noget af deres allerbedste - "La Primavera":

http://www.youtube.com/watch?v=cgmjnBNQl-Q (forårsstemning fra Holland på
italeinsk)

Nu kendes George Bakers primært for "Paloma Blanca", men "Santa Lucia by
Night" er altså langt bedre:

http://www.youtube.com/watch?v=fZCr1854YhQ

Goombay Dance Band er ok. Igen en cd-boks med dem, men nå ja ... "Sun of
Jamaica" holder vel stadig:

http://www.youtube.com/watch?v=4mZIrnD4kOQ

Mvh
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-10 07:58

> [...]
> de åbenbart fast i. Her er noget af deres allerbedste - "La Primavera":

Det var dog en frygtelig masse skøn guffenuf-musik du der har fundet frem.
Men hov, vi glemte da vist den over dem alle. Den er vist det som pop-folk
vist kalder kult og kish og al det der. Altså slager som er ypper-høj kvali.
http://www.youtube.com/watch?v=WkOy4T3jRIY&feature=related

Fra nutiden skal vi da lige have den her med:
http://www.youtube.com/watch?v=wzRHqOSg--s&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-07-10 08:40

meddelelsen news:4c4a8ef3$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Men hov, vi glemte da vist den over dem alle. Den er vist det som pop-folk
> vist kalder kult og kish og al det der. Altså slager som er ypper-høj

Det er kræs for øregangene

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-10 08:46

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen
¨
> Det er kræs for øregangene
>
> mvh Eva

.......og flødeskum for øregangene
http://www.fruenswerk.com/skum.jpg

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-07-10 08:54

meddelelsen news:4c4a9a54$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen
> ¨

> ......og flødeskum for øregangene
> http://www.fruenswerk.com/skum.jpg

Mums - sådanne billeder må du ikke vise Åge - jeg kan ikke tåle det.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-10 09:10

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Minsandten om ikke YouTube havde "We Cheer you up" med Barbarella.

> [...]

Ikke helt dårlig, men der er nu langt op til denne....

El Lute, Boney M... I det hele taget, er jeg ret betaget af albummet
Bonoononoos
Det er vist sådan det hedder

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-10 09:15

http://www.youtube.com/watch?v=1MfQ1YBhWp4

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-10 09:20

meddelelse news:4c4bf296$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=1MfQ1YBhWp4

Nå jah, den smuttede vist

Så det var godt du var her )

M.V.H....Benny..

Fra : Michel

Dato : 25-07-10 12:49

> Ikke helt dårlig, men der er nu langt op til denne....
>
> El Lute, Boney M... I det hele taget, er jeg ret betaget af albummet
> Bonoononoos
> Det er vist sådan det hedder

Nej, El Lute er fra albummet "Oceans of Fantasy", og den er pragtfuld.

Men "Boonoonos" er endnu bedre. Og deres nok allerbedste ballade fra det
album er "Consuela Biaz": http://www.youtube.com/watch?v=wxHL4LWyZ14

Desværre kom jeg til at se videoen, og da jeg meget let påvirkes af musik,
så løber tårerne ned af kinderne.

Mange hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-07-10 17:46

> [...]
> album er "Consuela Biaz": http://www.youtube.com/watch?v=wxHL4LWyZ14
>
> Desværre kom jeg til at se videoen, og da jeg meget let påvirkes af musik,

Ja ups, jeg ved godt, det bagefter så ud som jeg mente at El Lute var på
Bonoononoos.... Det var ikke meningen, men jeg er stadig helt betaget af det
album

M.V.H....Benny..