Zur Alten Schmiede shit her er flot ;-)
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-07-10 10:22

Njårhh... ville da bare dele min fornøjelse med jer: Er lige landet
(alene) på Bikertreff.de - Zur Alten Schmiede, lige der hvor alle
svingene venter de næste par dage. Sidder sammen med en flok gale
hollændere på ost og pølse og Bitburger, udenfor regner det af og så
bliver der tørvejr - andre der er på de kanter?

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Hans Posselt

Dato : 26-07-10 23:01

"Arne Lorenzen" <arne.lorenzen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Fedt område - var der for et par år siden - der var der også nogle
hollændere. Nyd turen op til Nürburgring og tag en tur på nordsløjfen. Hele
Taunus området byder på flotte mc ture.

God ferie til alle
Hans