Vandforbedrer fra firma Amtech
Fra : Otto Dan Stiedl

Dato : 23-07-10 21:36

Et firma tilbyder et apparat, som anbringes på vandrørene, og som via
lydbølger neutraliserer problemer med den megen kalk i drikkevandet.
Prisen for enheden er omkring 3.000 kr. for en enhed til et parcelhus.
Er der nogen, som kender dette produkt og kan anbefale denne vare?

Mvh. Otto

Fra : Erik Andersen

Dato : 23-07-10 22:25

"Otto Dan Stiedl" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prisen for enheden er omkring 3.000 kr. for en enhed til et parcelhus.
> Er der nogen, som kender dette produkt og kan anbefale denne vare?

Ja, absolut.
Jeg købte en i begyndelsen af november 2009. Den virker bare! Jeg har ikke
afkalket min kaffemaskine siden, der er ikke kalk på perlatorerne på
vandhanerne, bruseren o.s.v.
Kalken er der, men den bliver omdannet til noget pulver der er let at tørre
af.
Jeg er 100 % tilfreds med den.
Men vær opmærksom på at der er et par stykker i denne gruppe, der har haft
negative erfaringer. En bruger den som dørstopper. Jeg vil tro at du kan
købe hans billigt.
Men jeg vil gerbne gentage, at jeg er super tilfreds med min + en af mine
bekendte, der også er!
Jeg har intet med firmaet at gøre, men svarer gerne på spørgsmål.
Mvh Erik Andersen

Fra : Otto

Dato : 24-07-10 16:46

Tak for svaret. Kan man montere udstyret forkert?

Mvh. Otto

Fra : Erik Andersen

Dato : 24-07-10 17:04

"Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret. Kan man montere udstyret forkert?
>
> Mvh. Otto

Det er meget nemt at montere hvis du har adgang til vandrøret lige efter
vandmåleren.
Der er jo 30 dages fuld returret, så der er jo ikke noget problem hvis du
ikke er tilfreds.
/Erik

Fra : Leo Havmøller

Dato : 24-07-10 06:18

"Otto Dan Stiedl" <ottostiedl@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Prisen for enheden er omkring 3.000 kr. for en enhed til et parcelhus.
> Er der nogen, som kender dette produkt og kan anbefale denne vare?

Du får en æske der kan blinke med et par lysdioder.
Hvis du kan undvære sådan en, bør du nok spare pengene.

Leo Havmøller.

Fra : Otto

Dato : 24-07-10 16:56

Jeg har ikke så stor tiltro til diverse mirakel udstyr. Det ville
ellers være rart, hvis det virkede, for 3.000 kr. er en slat penge.

Mvh. Otto

Fra : Aksel

Dato : 25-07-10 09:21

> Jeg har ikke så stor tiltro til diverse mirakel udstyr. Det ville ellers
> være rart, hvis det virkede, for 3.000 kr. er en slat penge.
>

> Mvh. Otto

Hvis udstyret er baseret på magnetisme, vil jeg være meget skeptisk overfor
virkningen. Vi har et sådant anlæg, og det virker bare slet ikke hos os.
Jeg har hørt om andre, der mener at være godt tilfreds men disse "mystiske"
afkalkere, men det er maaske mest dem, der sælger dem.
Pengene til vores anlæg er direkte smidt ud. Ingen af de lovede
vidunderlige effekter er sket - og vi kan ikke få pengene tilbage.
Mvh
Aksel

Fra : Aksel

Dato : 25-07-10 09:25

"Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke så stor tiltro til diverse mirakel udstyr. Det ville ellers
> være rart, hvis det virkede, for 3.000 kr. er en slat penge.

Ok nu står der, at det er lydbølger - og ikke magnetisme - der skal levere
effekten, så jeg har nok taget fejl.
Mvh
Aksel

Fra : Erik Andersen

Dato : 25-07-10 15:26

"Aksel" <Aksel@stribnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Ok nu står der, at det er lydbølger - og ikke magnetisme - der skal levere
> [...]
Prøv at slæse lidt om dyret.
http://www.amtech.dk/
mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-10 19:47

Erik Andersen wrote:

> Prøv at slæse lidt om dyret.
> http://www.amtech.dk/

Nu var det jo nok bedre at læse nogle
uvildige rapporter/test end det der er
på sælgers site

Fra : Erik Andersen

Dato : 25-07-10 20:46

<Just> skrev i en meddelelse

> Nu var det jo nok bedre at læse nogle
> uvildige rapporter/test end det der er
> på sælgers site
Læs hvad jeg skrev i begyndelsen af tråden.
Jeg har ikke haft problemer med kalk i mit anlæg siden jeg i begyndelsen af
november 2009 tilsluttede sådan en Amitesch "dims".
Og før den tid var der ingen ende på kalkproblemer i alt hvad der havde med
vand at gøre.

mvh Erik.

Fra : Aksel

Dato : 25-07-10 21:58

> [...]
>
> "Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Ok nu står der, at det er lydbølger - og ikke magnetisme - der skal levere

Det må være sommervarmen - og en fremadskridende "forkalkning" - der har
fået mig til at glemme, at efter mange års dårlige erfaringer med
"magnetafkalker" fik jeg faktisk installeret et anlæg fra AMTech. Dengang
hed det sig, at "apparatet giver elektriske signaler, som direkte påvirker
de krystaldannende molekyler".
Jeg har imidlertid ikke kunnet påvise nogen som helst effekt - hverken
gavnlig eller skadelig. Vi har stadig alle de sædvanlige problemer med kalk
overalt.
Mvh
Aksel

Fra : Preben

Dato : 24-07-10 16:56

Den 24.07.2010 kl. 17:45 skrev Otto <ottostiedl@gmail.com>:

> Tak for svaret. Kan man montere udstyret forkert?

Det kan du sikkert, men hvorfor vil du da det?

--
mvh/Preben

Fra : bosssen

Dato : 22-09-10 09:48

On 25 Jul., 22:58, "Aksel" <Ak...@stribnet.dk> wrote:

> [...]
> gavnlig eller skadelig. Vi har stadig alle de sædvanlige problemer med kalk

Jeg har haft store problemer med kalk og investerede derfor som et
dyrt forsøg i Amtech 100- boksen. Den har nu kørt i 3 måneder.
Da den kom, troede jeg det var løgn, hvad det var vi havde betalt for
(som skrevet andetsteds: en lille grøn kasse med blinkende dioder) og
vi var ret sikre på at det her ikke virkede.
Vi gav det en chance. Alt deres bavl om at vandet smager anderledes og
kalk nærmest ikke er et problem passer slet ikke her. Vandet smager
sgu' af det samme - og det samme gør kaffen.
Vi bruger ikke mindre vaskepulver eller shampoo og der er stadig
kalkstriber på brusedøren og bilen.
.....men alligevel har det en vis effekt. Vi kunne se på vores
vandkoger (det er sådan en beholder der koger en kop vand vand direkte
når man trykker på en knap) Kalken forsvandt faktisk fra denne
beholder og den blev gennemsigtig uden at jeg gjorde noget. Ydermere
synes jeg måske at det er en anelse lettere at rengøre bruseafsnittet
(men jeg er stadig nødt til at bruge rengøring med kalkfjerner) Det
går måske bare en anelse lettere af.
Desuden samler der sig ikke helt så meget kalk omkring vandhanerne.

Altså: Det er ikke et vidundermiddel og det holder absolut ikke det,
de lover i beskrivelserne hos mig, men alligevel kan jeg spore en vis
effekt.
Er jeg tilfreds? Nej. Jeg synes det er for dyrt i forhold til
effekten, så jeg ville nok ikke købe dimsen igen med de erfaringer jeg
har på nuværende tidspunkt. 3000 er for dyrt.

Mvh.
Bo

Fra : Preben

Dato : 22-09-10 17:53

Den 22.09.2010 kl. 17:47 skrev bosssen <boschacklarsen@gmail.com>:

[cut]
> Er jeg tilfreds? Nej. Jeg synes det er for dyrt i forhold til
> effekten, så jeg ville nok ikke købe dimsen igen med de erfaringer jeg
> har på nuværende tidspunkt. 3000 er for dyrt.

Så vil du måske sælge den for kr. 1000,-?

--
mvh/Preben

Fra : Leo Havmøller

Dato : 23-09-10 05:36

> Så vil du måske sælge den for kr. 1000,-?

Du må da gerne købe min for 1000,-

Leo Havmøller.

Fra : Preben

Dato : 22-09-10 18:00

> [...]

> effekten, så jeg ville nok ikke købe dimsen igen med de erfaringer jeg
> har på nuværende tidspunkt. 3000 er for dyrt.

Nogen her, der kender denne:
http://shop.activ-antikalk.dk/group.asp?group=5

--
mvh/Preben