Absolut bedste hotdogpølser i Århus?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 22-07-10 21:25

Jeg skal holde rejsegilde og jeg vil i den forbindelse gerne servere de
absolut bedste pølser (fra grill) jeg kan opdrive i Århus.

Der skal ingen smalle steder være

Hvor skal jeg gå hen og hvad skal jeg spørge efter?

--
Steen Suder

Fra : Gamle

Dato : 22-07-10 21:54

Steen Suder, privat wrote:
> Jeg skal holde rejsegilde og jeg vil i den forbindelse gerne servere
> de absolut bedste pølser (fra grill) jeg kan opdrive i Århus.
>
> Der skal ingen smalle steder være
>
> Hvor skal jeg gå hen og hvad skal jeg spørge efter?

Absolut slagter Stjernholm i City Vest. Han har gennem årene høstet mange
medaljer ved diverse mesterskaber.
Og hans pølser er bare i top. Men de er dælme også dyre.

Mvh.
Torben