Hvidevarer til go'e priser?
Fra : Mort1s1

Dato : 22-07-10 17:45

Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?

Mort1s1

Fra : cykelsmeden

Dato : 22-07-10 17:55

Den 22-07-2010 18:44, Mort1s1 skrev:
> Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?
>
> Mort1s1
kellko

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 22-07-10 18:36

"Mort1s1" <sletmortensens@mailslet.sk> skrev i en meddelelse
> Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?

pricerunner.dk

fleggaard.dk

elgiganten.dk

wupti.com

Mvh
Hans

Fra : Max

Dato : 22-07-10 20:14

Hej Mort1s1

> Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?

Henning Lund er altid til at snakke med.

Max

Fra : Ole V Jensen

Dato : 22-07-10 22:24

Mort1s1 <sletmortensens@mailslet.sk> wrote:

> Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?
>
> Mort1s1

Whiteaway.com

mvh
Ole-J

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-07-10 06:58

"Mort1s1" <sletmortensens@mailslet.sk> skrev i en meddelelse
> Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?
>
> Mort1s1

Hej Mort1s1

Jeg har adskillige gange handlet hos www.el24.dk og fået en helt perfekt
service. Sidste gang jeg bestilte hos dem var en onsdag aften klokken ca. 23
og fredag morgen klokken 8 stod vognmanden der med min nye vaskemaskine.
Dog manglede der et klistermærke til betjeningspanelet som blev eftersendt
så jeg havde det lørdag med posten!!

Indenfor det seneste år har jeg købt vaskemaskine, opvaskemaskine og komfur
hos dem og ingen af gangene har jeg ventet mere end maks. 1½ døgn inden
varen stod i min indkørsel.
Meget rimelige priser og de er rigtigt rare at snakke med både på telefon og
mail.

Det skal lige siges at jeg intet har med dem at gøre andet end at jeg har
handlet der en del igennem årene.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Klaus G.

Dato : 23-07-10 08:30

> Jej skal bruge et nyt el.komfur - hvor finder jeg det til bedste pris?
Jeg har købt en del her:
http://www.elgaarden-saltum.dk/

Hvis man skal købe flere ting, så giver de gerne et tilbud og de smider det
så ind i menuen til venstre under "aftalte ordre". Det er dejlig nemt.

--
Klaus G.

Fra : Martin Bak

Dato : 23-07-10 09:53