Sjov tekst til nummerplade-ramme?
Fra : Jean

Dato : 22-07-10 21:31

Hej!

Nu er min nye Kia Picanto Sport+ forhåbenligt snart på trapperne...

Som ved min første bil, så skal forhandleren ikke bruge min bil til gratis
reklame, så derfor skal jeg ha' investeret i nummerpladerammer med egen
tekst.

Nogle gode idéer?

Lige nu har jeg:
"65 vilde heste - skal vi køre om kap?"

Bemærk max 35 tegn.

Kom frisk med bud! :)

Mvh Jean.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-07-10 21:56

Jean skriver:

> Kom frisk med bud! :)

Jeg har skiftet rammer til nogle uden skrift overhovedet.

Det er såmænd ganske pænt, så pænt at jeg vil anbefale det til dig
også.

Klaus

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-07-10 22:10

> Jeg har skiftet rammer til nogle uden skrift overhovedet.

De fleste rammer har teksten trykt på, og dén (teksten) fjernes meget nemt
med en renslet-svamp...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-07-10 22:36

"Mogens (K)" skriver:

> De fleste rammer har teksten trykt på, og dén (teksten) fjernes meget nemt
> med en renslet-svamp...

De fleste rammer får ridser af den behandling og det kan ses.

Nye rammer uden tekst koster "næsten gratis" hes eksempelvis biltema.

Klaus

Fra : Martin Bak

Dato : 22-07-10 22:42

> "Mogens (K)" skriver:

> De fleste rammer får ridser af den behandling og det kan ses.
>
> Nye rammer uden tekst koster "næsten gratis" hes eksempelvis biltema.

Kan man ikke betinge sig, ved køb af en helt ny bil som der vist er tale om
her, at forhandleren ikke forurener den med den slags uforskammet reklame?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-07-10 22:48

Martin Bak skriver:

> Kan man ikke betinge sig, ved køb af en helt ny bil som der vist er tale om
> her, at forhandleren ikke forurener den med den slags uforskammet reklame?

Sikkert.

Jeg er helt "navnefri" nu, det sidste var en P-skive der i neutral
udgave kostede 20 kr.

Klaus

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-07-10 04:58

> Sikkert.

Jow det kan man, men ofte kører de en klargøringsproces, som bevidstløs
køres igennem uden skelen til, hvad kunden ønsker...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-07-10 05:11

"Mogens (K)" skriver:

> Jow det kan man, men ofte kører de en klargøringsproces, som bevidstløs
> køres igennem uden skelen til, hvad kunden ønsker...

Ganske sikkert.....

En kammerat fik for mange år siden sig en spritny Astra fra Opel i
Randers. Den var så plasteret til i rekvalmer at han kørte til
forhandleren igen og bad dem om at fjerne dem.

Der var sågar rekvalmer på forskærmen.

Klaus

Fra : Klaus G.

Dato : 23-07-10 08:27

> En kammerat fik for mange år siden sig en spritny Astra fra Opel i
> Randers. Den var så plasteret til i rekvalmer at han kørte til
> forhandleren igen og bad dem om at fjerne dem.
>
> Der var sågar rekvalmer på forskærmen.
Der er også stor forskel på hvor diskret de gør det. Nogen har lige en lille
tekst på nummerpladeholderen. Andre et DK skilt i næsten gennemsigtigt grå
farve så det ikke ses så tydeligt osv..

Så er der dem med store røde DK skilte, en hel nummerpladeholder fyldt med
skrift. Klistermærker i bagruden osv :)

Det var da lidt griner da svigermor skulle ha' bilen til mekker(nye dæk).
Han havde ikke tid og blah blah blah, men han fik den da liiige presset ind.
Da hun fik bilen tilbage igen, så havde han åbenbart tid nok, for der var ny
nummerpladeholder med grim gul skrift. Nyt kæmpe DK skilt på bagklappen. Ny
P-skive. Klistermærke i baggrunden. Nøglering til nøglerne og sidst men ikke
mindst, en kuglepen :D

--
Klaus G.

Fra : Fister

Dato : 25-07-10 06:24

on 22-07-2010, Martin Bak supposed :
> [...]
> her, at forhandleren ikke forurener den med den slags uforskammet reklame?

Jo, det gjorde jeg.
Alt reklame skulle af, ellers kostede det.
Han gloede åndsvagt på mig, men gjorde det.
Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 23-07-10 02:53

On 23 Jul., 09:27, "Klaus G." <webmas...@seth-enoch.dk> wrote:

> Der er også stor forskel på hvor diskret de gør det. Nogen har lige en lille
> tekst på nummerpladeholderen. Andre et DK skilt i næsten gennemsigtigt grå
> farve så det ikke ses så tydeligt osv..

Lige netop den med DK skiltet er sku da for latterlig. Det er kun en
reklame, for det er ikke et lovligt DK skilt. Sådan et klistermærke
har jeg også fjernet fra Golfvognen.

> [...]
> P-skive. Klistermærke i baggrunden. Nøglering til nøglerne og sidst men ikke

Tro da fanden han havde svært ved at finde tid, når nu alle biler
skulle have den tur

Klaus

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-07-10 20:40

> Nu er min nye Kia Picanto Sport+ forhåbenligt snart på trapperne...

Mini Schumacher.. :P

> Som ved min første bil, så skal forhandleren ikke bruge min bil til gratis
> reklame, så derfor skal jeg ha' investeret i nummerpladerammer med egen
> tekst.

"Kan du læse dette er du for tæt på"

Troels

Fra : Ole Sørensen

Dato : 24-07-10 20:56

> "Kan du læse dette er du for tæt på"

"Kan du læse dette er det fordi jeg ikke KAN køre hurtigere" :P

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-07-10 23:47

> "Kan du læse dette er det fordi jeg ikke KAN køre hurtigere" :P

Svigerindens 1.1 EX 1stgen render da fint 160, nok til en betinget
frakendelse herhjemme :P

Troels

Fra : Mikael

Dato : 24-07-10 14:08

On 22 Jul., 22:30, "Jean" <jeanFJERNDE...@pcSLETDETTE.dk> wrote:
> [...]
> reklame, så derfor skal jeg ha' investeret i nummerpladerammer med egen

Glem en nummerpladeramme, du bør lime din nummerplade fast. Det er
pænere og den bliver ikke stjålet.

Mikael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-07-10 21:03

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Bemærk max 35 tegn.
>
> Kom frisk med bud! :)

Glem en nummerpladeramme, du bør lime din nummerplade fast. Det er

===

Den kan nu godt limes fast på nummerpladerammen, så den er umulig at få af i
hel stand ;)

--
Per

Fra : Mikael

Dato : 26-07-10 03:18

On 25 Jul., 22:02, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:

> Den kan nu godt limes fast på nummerpladerammen, så den er umulig at få af i
> hel stand ;)

Det ved jeg, men jeg hader bare nummerpladerammer, jeg synes de i den
grad skæmmer en bils udseende og så vælter det altid ud med vand fra
dem når bilen er vasket.

Vil man viderebringe et budskab vil jeg da få lavet en streamer eller
noget.

Mikael

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-07-10 20:08

> Vil man viderebringe et budskab vil jeg da få lavet en streamer eller
> noget.

Til montering hvor?

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-07-10 21:47

"Troels [around 9000]" skriver:

> Til montering hvor?

På kofangeren selvfølgelig.

Lige over "Børn i bilen" trakanten....

Klaus

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-07-10 23:05

> På kofangeren selvfølgelig.

> Lige over "Børn i bilen" trakanten....

Altid lækkert at fedte sådan noget ind i klisterstads

Troels

Fra : Mikael

Dato : 30-07-10 04:57

On 27 Jul., 21:07, "Troels [around 9000]" <denne.fj...@computer.dk>
wrote:

> Til montering hvor?

Det er valgfrit, men er man villig til at lade en klam
nummerpladeramme side på bilen er man vel villig til at klistre hvad
som helst på bilen. Folk der har nummerpladeramme er jo komplet
ligeglade med deres bils udseende.

Mikael

Fra : Kent Friis

Dato : 30-07-10 16:10

Den Fri, 30 Jul 2010 03:57:20 -0700 (PDT) skrev Mikael:

> [...]
> nummerpladeramme side på bilen er man vel villig til at klistre hvad
> som helst på bilen. Folk der har nummerpladeramme er jo komplet

Jeg har en Toyota nummerplade-ramme på Toyota'en. Det der ødelægger det
hele er den uoriginale nummerplade

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-07-10 16:29

Den 30-07-2010 17:10, Kent Friis skrev:

> Jeg har en Toyota nummerplade-ramme på Toyota'en. Det der ødelægger det
> hele er den uoriginale nummerplade
>
> Mvh
> Kent
set på den mindste Fiat:

Når jeg bliver stor, vil jeg være HTbus!

finn

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-08-10 12:20

> set på den mindste Fiat:
>
> Når jeg bliver stor, vil jeg være HTbus!

Og på en 126 til Motor Show Nord:

"Overhal bare - jeg giver fuld gas!"

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-07-10 12:26

Mikael skriver:

> [...]
> nummerpladeramme side på bilen er man vel villig til at klistre hvad
> som helst på bilen. Folk der har nummerpladeramme er jo komplet

Det er et aktivt valg om man vil ødelægge nummerpladen med skruer,
eller en kant rundt om.

Begge dele er lige ødelæggende.

Klaus

Fra : Mikael

Dato : 30-07-10 12:38

On 30 Jul., 13:26, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:

> Det er et aktivt valg om man vil ødelægge nummerpladen med skruer,
> eller en kant rundt om.
>
> Begge dele er lige ødelæggende.

Derfor er mine nummerplader altid klistret fast med dobbeltklæbende
tape. Det man bruger til at hænge spejle op på badeværelser med, det
kan nemlig tåle fugt.

Mikael

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-08-10 12:20

> Derfor er mine nummerplader altid klistret fast med dobbeltklæbende
> tape. Det man bruger til at hænge spejle op på badeværelser med, det
> kan nemlig tåle fugt.

Eller rudelim. Muhaha!

Troels

Fra : Mikael

Dato : 03-08-10 13:55

On 2 Aug., 13:20, "Troels [around 9000]" <denne.fj...@computer.dk>
wrote:

> Eller rudelim. Muhaha!

Jo jo, men det er nu også meget rart at det er muligt at pille den af
uden at man skal ødelægge både kofanger og nummerplade.

Mikael

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 03-08-10 23:24

> Jo jo, men det er nu også meget rart at det er muligt at pille den af
> uden at man skal ødelægge både kofanger og nummerplade.

Bevares, jeg piller da også nummerpladen af fra tid til anden af ren lyst
(?)

Troels

Fra : Martin [6000]

Dato : 03-08-10 23:36

> Bevares, jeg piller da også nummerpladen af fra tid til anden af ren
> lyst (?)

Du maler vel ikke rundt om reolen i stuen?

Altså: Når du polerer bilen skal det vel gøres ordentlig?

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-08-10 10:20

> Smider du den også på taget så?

Jep

> Hvorfor polere et sted hvor sol, skidt osv. ikke når hen? :)

Det' spas