billede og tekst
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 22-07-10 10:22

Hejsa

Jeg har lovet min datter at lave hende en hjemmeside,
hun har selv fundet skabelonen på nette, så nu sidder
jeg og roder med den.

Jeg er ikke nogen ørn til det med hjemmesider, men kan da
nogenlunde finde ud af det har lavet et par stykker.

Men nu er jeg løbet ind i et problem, det er billeder med tekst
ved siden af billedet, jeg har prøvet med "div" men
valideringen siger at det ikke er tilladt i denne doc-type

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
xmlns="
http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en">

Det samme med <hr>.

Er der nogen som kan hjælpe??.
siden kan ses her.
http://oz2hns.dk/Majbritt/testimonials.html

mvh
Hans Otto Nielsen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 22-07-10 10:51

Følgende er skrevet af Hans Otto Nielsen:
> [...]
> valideringen siger at det ikke er tilladt i denne doc-type
>
> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"

Der er ingenf ejl på den linkede side.
Det er der derimod på
http://oz2hns.dk/Majbritt/what.html

I linie 27 startes en <h3> som afsluttes i linie 38.
<hX> må ikke indeholde <div>'er.

Birger

http://bbsorensen.dk