Okay så da - Lyst til lidt vild slovensk s~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-10 19:43

FOXY TEENS
Der er sgu da gang i den her:
http://www.youtube.com/watch?v=vJ9PoIZSeaQ&feature=related

Okay så advarer jeg. Hvbis iukke det var vildt nok, så får den en ekstra
tand her. Her er vild vildskab.

Så tænder vi for luftalarmen og skråler i megafonen og rykker en flok høns i
halen. Huu hej vilde mænd. Så går vi igang
http://www.youtube.com/watch?v=9f1FszZrghY&feature=related

Vi skyller efter
http://www.youtube.com/watch?v=MhV41tvF0qw&feature=related

Hvad med lidt chokolade?
http://www.youtube.com/watch?v=j-Uburqc-PQ&feature=related

Faldt man ned af stolene ude i de små ganske danske hjem, efter denne lille
tur til Slovenien. Slovensk musik er vild slager.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 19-07-10 19:48

Åge Halldorsson skrev:
> Okay så advarer jeg. Hvbis iukke det var vildt nok, så får den en ekstra
> tand her. Her er vild vildskab.

Har du taget fejl af koldskålen og natpotten, eller er det bare
almindelig solstik?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-10 19:54

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Har du taget fejl af koldskålen og natpotten, eller er det bare almindelig
> solstik?
>
> Mvh Hauge

Jeg fik faktisk koldskål her til aften (ikke opvarmet) og jordbær til
dessert.

Det var sgu da lige så galt med dig den anden aften, hvor du gik Hansi-amok

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-10 19:52

meddelelsen news:4c449ccb$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Faldt man ned af stolene ude i de små ganske danske hjem, efter denne
> lille tur til Slovenien. Slovensk musik er vild slager.

Hov - Florian har da haft dem med i FESTE DER VOLKSMUSIK. Vi sætter
luftalarmen igang igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bJRkFNjuWeM&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 20-07-10 05:44

> Faldt man ned af stolene ude i de små ganske danske hjem, efter denne
> lille tur til Slovenien. Slovensk musik er vild slager.

For mit vedkommende skal der mere til, men det er suveræn musik!

Jeg faldt for mange år siden over Atomik Harmonik's "Turbo Polka" og måtte
bare have cd'en. Den kunne dog kun fås i Slovenien via postordre, så jeg
bestilte den og et par andre cd'er med slovensk pop/dance. En spændende
oplevelse, da jeg ugentligt fik opdateringer om min bestilling ... på
slovensk. Men cd'erne dukkede skam op efter et par måneder, og
postordrefirmaet (mimovrste.com) sender mig en gang om ugen en mail om deres
nyeste tilbud på slovensk. Ethvert forsøg på at afmelde sig er indtil videre
mislykket, men pyt. Måske kan det være, at jeg lader mig friste igen

Men årsagen til at jeg måtte have deres cd er den fortrinsvis engelske
version af "Turbo Polka" (der er også lidt slovensk):

http://www.youtube.com/watch?v=M2-dc7pbz7E

Jeg er dog ikke sikker på, at jeg ville turde tage til Slovenien med de
sygeplejersker, hvis jeg blev alvorligt syg

Mvh
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-10 14:34

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> For mit vedkommende skal der mere til, men det er suveræn musik!

Jeps, og den her med Brigita Suler
http://www.youtube.com/watch?v=kvr9uAJ1yPo&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-10 14:52

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Men årsagen til at jeg måtte have deres cd er den fortrinsvis engelske
> version af "Turbo Polka" (der er også lidt slovensk):

Men hov! - faldt lige over en slovensk udgave af "Ein bißchen Frieden".
http://www.youtube.com/watch?v=WFXshzp4__A&feature=related

Jeg skal forresten lovef for at børne-slager fra Slovenienm er af samme høje
klasse som børne-slager fra Tyskland/Østrig. Prøv at høre her.
www.youtube.com/watch?v=nF3vRRgaPFo&feature=related

Den her er også særdeles høj klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=06vK4AKgoEo&feature=related og
http://www.youtube.com/watch?v=-PZSmd473iE&feature=related

Bemærk hvordan der slet ikke skriges, hyles og hvines som når der er detg
u-udholdelige danske børne-MGP.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-10 16:49

meddelelsen news:4c46fb89$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Walkers "Sjalala in the morning" findes også som slovensk slager:
http://www.youtube.com/watch?v=8YDCnfeo5sg

haha

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-10 16:56

meddelelsen news:4c4716f5$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Walkers "Sjalala in the morning" findes også som slovensk slager:
> http://www.youtube.com/watch?v=8YDCnfeo5sg

Her er den med Walkers. Hvilken er bedst ?
http://www.youtube.com/watch?v=n5kBF8cByIY&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-10 16:59

meddelelsen news:4c4718a3$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> meddelelsen news:4c4716f5$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Her er den med Walkers. Hvilken er bedst ?

HOV hallo! - Hvad er nu det for noget?
Den er også med denne gruppe, som jeg aldrig har hørt om. Men som spiller
godt. Hvorfor har vi ikke hørt til dem?
The Wynners: http://www.youtube.com/watch?v=aUky2aj5yJo&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 21-07-10 20:00

> [...]
> meddelelsen news:4c4716f5$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Her er den med Walkers. Hvilken er bedst ?

Den er bedst med Venga Boys

http://www.youtube.com/watch?v=Obi4iELWJ3Y

/Michel

Fra : Per H

Dato : 21-07-10 20:25

On Wed, 21 Jul 2010 21:00:16 +0200, "Michel" <nosp@mthanks.dk> wrote:

>Den er bedst med Venga Boys
>
>http://www.youtube.com/watch?v=Obi4iELWJ3Y

Helt klart og Walkers på anden plads.

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-10 16:48

meddelelse news:4c4716f5$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> meddelelsen news:4c46fb89$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Walkers "Sjalala in the morning" findes også som slovensk slager:

Walkers skrev, den... Og da også med en ganske god success, målt i Dansk
målestok... Men den tog først rigtigt fart, da Vengaboys lavede deres
version af den. Men sagt på Dansk, med et kæmpe smil.... Det er Walkers vist
slet ikke spor kede af .... Husker jeg ikke helt tossegalt, fik de Kr 11 Mio
ind i royalties et år, næsten udelukkende på grund af den.... Det ville også
kunne få mig til at smile bredt... Så jeg tror også de selv syntes...
Vengaboys er bedst, samt at de gerne må kopiere et par stykker mere..

M.V.H....Benny..