mandolinjern
Fra : cykelsmeden

Dato : 19-07-10 20:39

til ½tudse er overkill for mig.
Jeg har set et enkelt jern med en plastholder som ville dække mit behov
udmærket.
Desværre står mærket "Tupperware" på plasten, og vi er over den alder
hvor vi får sådanne kommercielle invitationer. Er der steder man kan
købe sådant idag?
førhen var det kun ved selskaber!

finn

Fra : Hauge

Dato : 19-07-10 20:42

cykelsmeden skrev:
> Jeg har set et enkelt jern med en plastholder som ville dække mit behov
> udmærket.

Prøv her:
http://www.boerner-import.dk/

Jeg har selv fra dem, og de virker bare.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 19-07-10 23:15

Hej Hauge

> Prøv her:
> http://www.boerner-import.dk/
>
> Jeg har selv fra dem, og de virker bare.

Den støtter jeg, de findes ikke bedre.

Max

Fra : Emil

Dato : 20-07-10 16:27

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

>Prøv her:
>http://www.boerner-import.dk/
>
>Jeg har selv fra dem, og de virker bare.

Jo, jo; men de er så skarpe, at der bør kræves våbentilladelse for at
benytte dem

Min tidligere mandolin (til kr. 275,- hos isenkræmmeren) blev næsten
aldrig brugt, da den var besværlig at håndtere og rengøre, så den blev
til en hadegave

Ellers har Microplane en god model med variabel tykkelse
<http://www.vinimportoren.dk/product.asp?product=237>
til kr 299,-

m.v.h. Emil

Fra : Christian Hansen

Dato : 20-07-10 14:12

On 07/19/2010 09:42 PM, Hauge wrote:

> Prøv her:
> http://www.boerner-import.dk/
>
> Jeg har selv fra dem, og de virker bare.

Enig!

De er virkelig gode.

Venligst

Christian

Fra : Erik Poulsen

Dato : 22-07-10 16:55

> Prøv her:
> http://www.boerner-import.dk/

Jeg har også et som jeg kun har brugt få gange, som jeg ikke bruge nok og
det fylder for meget. Så er der en ser er interesset. Så send en mail og
sender en nærmere beskrivelse.

/Erik

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 20:50

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Desværre står mærket "Tupperware" på plasten, og vi er over den alder hvor
> vi får sådanne kommercielle invitationer. Er der steder man kan købe

http://da.lmgtfy.com/?q=mandolinjern

Frit valg på alle hylder

Mvh Ebbe