komstorm
Fra : bent

Dato : 21-07-10 00:40

Hej
Er der nogle der ved hvor man kan få komsteormblige i nærhedden af ikast
Hilsen Bent

Fra : Finn Hansen

Dato : 21-07-10 04:02

"bent" <bhp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Er der nogle der ved hvor man kan få komsteormblige i nærhedden af ikast
> Hilsen Bent

Kompostorm kan bestilles hos : Bo Grønt Ikast, Vestergade 77

Mvh Finn

Fra : bent

Dato : 22-07-10 00:36

Den 21-07-2010 05:01, Finn Hansen skrev:

> "bent" <bhp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>
> Kompostorm kan bestilles hos : Bo Grønt Ikast, Vestergade 77
>
> Mvh Finn

ved du hvad pris han ta for dem?

Fra : Finn Hansen

Dato : 22-07-10 17:50

> ved du hvad pris han ta for dem?

Nej, jeg googlede det bare, men det ser ud som om de får varene herfra og
her er der
pris på, http://www.nyttedyr.dk/produkt/kompostorm.aspx

Mvh Finn

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-07-10 11:15

"bent" <bhp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogle der ved hvor man kan få komsteormblige i nærhedden af
> ikast

Ikast er lidt udenfor mit normale område

Men her ovre på Sjælland kan man få/købe kompostorme på genbrugspladsen
eller købe en spandfuld i mange planteskoler.

Her er en masse tips om kompostorme:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=kompostorme+salg&aq=4&aqi=g10&aql=&oq=kompostorm&gs_rfai=&fp=400b3418e5269e9c

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-10 07:33

bent wrote:
> Hej
> Er der nogle der ved hvor man kan få komsteormblige i nærhedden af
> ikast Hilsen Bent

I Helsingør henter man dem på genbrugsstationen.

Fra : bent

Dato : 11-08-10 23:41

Den 21-07-2010 01:39, bent skrev:
> Hej
> Er der nogle der ved hvor man kan få komsteormblige i nærhedden af ikast
> Hilsen Bent

Vil lige sige jeg fandet det har sted og bestille orm og de er komme i dag

141 kr med forsendels

http://www.shop74.dk/shop/kompost-orm-eisenia-1290p.html

Fra : lom k

Dato : 12-08-10 08:04

bent wrote:

> Vil lige sige jeg fandet det har sted og bestille orm og de er komme
> i dag
>
> 141 kr med forsendels
>
> http://www.shop74.dk/shop/kompost-orm-eisenia-1290p.html

husk næste forår, der kan du med 98% garanti få dem gratis hos
kommunen/genbrugs pladsen

Fra : bent

Dato : 13-08-10 22:25

Den 12-08-2010 09:04, lom k skrev:

> husk næste forår, der kan du med 98% garanti få dem gratis hos
> kommunen/genbrugs pladsen

skal jeg nok

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-08-10 22:40

On Fri, 13 Aug 2010 23:24:50 +0200, bent wrote:

> skal jeg nok

Tja.. Vores ormefamilie har vi da vist haft kørende i 3-4 år uden at der
er tegn til at de skal skiftes. De bliver nu også forkælet med masser af
køkkenaffald og den dyre model i kompostbeholdere med ormerør og det
hele.

--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School