OT: Bilblade
Fra : Brian Sørup

Dato : 20-07-10 13:57

Hey

Vi skal til at flytte, og jeg gider ikke slæbe alle mine Bil Magasiner med,
jeg har de fleste helt fra starten i 1992.
Er der nogen der kan bruge dem, kan de afhentes for en kasse Carlsberg.....
Befinder sig i 9760.
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 20-07-10 16:19

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> med, jeg har de fleste helt fra starten i 1992.
> Er der nogen der kan bruge dem, kan de afhentes for en kasse

Ham fra motorsporten.dk hentede alle min blade, da jeg flyttede.

Fra : cykelsmeden

Dato : 21-07-10 14:39

Den 20-07-2010 17:19, Mogens (K) skrev:

> Ham fra motorsporten.dk hentede alle min blade, da jeg flyttede.
ga' han osse en hel kasse Carl?

finn

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-07-10 16:57

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> ga' han osse en hel kasse Carl?

Hvorfor?

Fra : cykelsmeden

Dato : 21-07-10 22:24

Den 21-07-2010 17:57, Mogens (K) skrev:
> "cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor?
for at få en ide om værdien var realistisk

finn

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 21:32

On 20/07/10 17.19, Mogens (K) wrote:
> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ham fra motorsporten.dk hentede alle min blade, da jeg flyttede.
Og?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-07-10 22:01

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i
meddelelsen news:4c475933$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Og?

Info til Brian, når nu ingen henter bladene
<rolling.eyes>

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-10 06:32

On 21/07/10 23.01, Mogens (K) wrote:
> "Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i
> meddelelsen news:4c475933$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Info til Brian, når nu ingen henter bladene
Det var da en hurtig konstatering (ca. 2 1/2 time).

> <rolling.eyes>

Hmm

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-07-10 13:33