Hvilket SATA Stik?
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 20-07-10 12:46

Hej Ng

Jeg har købt et Sony Optiarc BC-5500S slimline drev til min nye htpc, det er
det dvd/blueray drev, og på doku'en til drevet stod der at det skulle
tilsluttet med alm SATA.

Men stikkene er noget mindre, jeg har så købt et micro sata konverter kit,
men heller ikke dette passer.

Jeg har uploadet et billede, måske er der nogen der kan fortælle mig hvilket
kabel jeg skal købe.

http://www.networkz.dk/dvddrev1.jpg

Stikket til venstre passer med et alm sata kabel, og det er så det til højre
der må være til strøm. I selve stikket er der 6 små kontakt baner.

Kan nogen hjælpe mig på vej ?

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 14:14

Jacob d'Andrade skrev:
> [...]
>
> Stikket til venstre passer med et alm sata kabel, og det er så det til
> højre der må være til strøm. I selve stikket er der 6 små kontakt baner.

Du har været inde hos Sony?
http://www.sony-optiarc.eu/supportservice/toolsaccessories/sataslimcable.html

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 21-07-10 09:05

"Paul Østerby Sørensen" <paulsorensen@youmail.dk> skrev i meddelelsen

> Du har været inde hos Sony?
> http://www.sony-optiarc.eu/supportservice/toolsaccessories/sataslimcable.html

Ja hvorfor tænkte jeg ikke lige på det, har lagt en produkt forespørgsel ved
AV cables, håber de kan skaffe stumpen

Tak for hjælpen.

Mvh Jacob